مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان اردبیل خیر داد

برپایی نمایشگاه سراسری لوازم خانگی در اردبیل

عصر نمایشگاه- مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان اردبیل گفت: با ارائه آخرین دستاوردهای نوین داخلی دوازدهمین نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری ۲۶ مرداد ماه در نمایشگاه بین‌المللی اردبیل گشایش می‌یابد.

برپایی نمایشگاه سراسری لوازم خانگی در اردبیل
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، ، مریم اسماعیل‌نسب در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی در اردبیل اظهار داشت: نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری و لوستر 26 مردادماه در نمایشگاه بین‌المللی اردبیل گشایش می‌یابد و در این نمایشگاه تولیدکنندگان محصولات خود را به معرض نمایش می‌گذارند.

    وی با بیان اینکه نمایشگاه لوازم خانگی صوتی و تصویری و لوستر به مدت 4 روز در نمایشگاه بین‌المللی اردبیل برگزار می‌شود، افزود: این نمایشگاه از ساعت 16 تا 22 برای بازدید عموم دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند محصولات لوازم خانگی، تصویری و صوتی را با تخفیف ویژه خریداری کنند.

    مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی استان اردبیل با بیان اینکه در این نمایشگاه 12 استان شرکت خواهند داشت، گفت: در این نمایشگاه 50 شرکت از استان‌های تهران، اردبیل، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، گیلان، فارس، قزوین، کرمانشاه، همدان و زنجان محصولات خود را به نمایشگاه می‌گذارند.

    اسماعیل‌نسب تصریح کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری و لوستر ارائه آخرین دستاوردهای تولیدکنندگان است تا بتوانیم با معرفی دستاوردهای داخلی گام بزرگی در تحقق اقتصاد مقاومتی و ارج نهادن به تولیدات داخلی برداریم که این امر به تبع بهبود بازار داخلی را نیز به دنبال خواهد داشت.

    وی بیان کرد: نمایشگاه صنایع دستی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری هم‌اکنون در نمایشگاه بین‌المللی اردبیل دایر است و شرکت‌کنندگان از استان‌های مختلف ظرفیت‌های گردشگری و صنایع دستی استان خود را به معرض نمایش گذاشته‌اند که استقبال مردم از این نمایشگاه تاکنون بسیار خوب ارزیابی شده است و این نمایشگاه تا فردا برای بازدید عموم از ساعت 16 تا 22 دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر شناسایی ظرفیت‌های گردشگری و صنایع دستی، اقلام مورد نیاز را با تخفیف مناسب خریداری کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت