به مناسبت هفته کرامت ؛

برپایی نمایشگاه آثار و صنایع‌دستی دختران آب و آفتاب در گناوه

عصر نمایشگاه- جشنواره دختران آب و آفتاب به مناسبت هفته کرامت و روز دختر در گناوه برپا شد.

برپایی نمایشگاه آثار و صنایع‌دستی دختران آب و آفتاب در گناوه
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، جشنواره دختران آب و آفتاب امروز در زمینه‌های ورزشی، فرهنگی، هنری و نمایشگاه  دست ساخته‌های دختران افتتاح شد.

    در این نمایشگاه استعدادها، توانایی‌ها و ظرفیت‌های نیروی انسانی دختران در دید همگان قرار گرفت، استعدادهایی که نیاز به معرفی داشته و دارند از کارهای دستی دختران معلول گرفته  تا دختران روستایی که با سرانگشتان هنرآفرین خود زیباترین طرح‌ها را بر سینه قالی نقش می‌زنند.

    از استعدادهایی که گاه در ورزش، گاه در هنر و گاهی هم در صنایع‌دستی دختران این سرزمین گل می‌کند باید به‌خوبی یاد کرد و زمینه تشویق و ترغیب را به وجود آورد.

    نمایشگاهی را که امروز می‌بینیم نشان از شوق و ذوق و استعدادهایی است که در دختران این سرزمین جلوه‌گری می‌کند.

    در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنایع‌دستی دختران، نرجس عباس‌پور دبیر جشنواره دختران آب و آفتاب گناوه گفت: هیأت اجرایی  این جشنواره از 12 نفر از دختران توانمند گناوه‌ای از نظر علمی و فرهنگی تشکیل شده است.

    وی بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره  شناسایی و حمایت از دختران مستعدی است که شناخته نشده‌اند و  در این جشنواره و به‌ویژه نمایشگاهی که امروز می‌بینید ما با افرادی مواجه هستیم که باوجود اینکه بعضی از آن‌ها از توان جسمی هم برخوردار نیستند  ولی از استعدادها و توانایی‌های بسیار خوبی برخوردارند، توان و استعدادی که در قالب همین نمایشگاه عرضه شده است.

    عباس‌پور در ادامه افزود: سعی کردیم که برای همه حوزه‌ها برنامه داشته باشیم و افتتاح این  جشنواره  را در ورزشگاه شهدای دانش‌آموزی در قالب حلقه دختران ورزشکار برگزار کردیم که با حضور مسؤولان و مدعوین به‌خوبی برگزار شد.

    در ادامه این جشنواره، کارگاه آموزشی و پژوهشی را در دانشگاه آزاد برگزار شد که با علاقه‌مندی و استقبال دختران گناوه‌ای مواجه شد،   این کارگاه  با تدریس دکتر لک و معاون پژوهشی دانشگاه آزاد گناوه برگزار شد.

    در ادامه این جشنواره نشستی از دختران موفق و تشکل‌های دختران مانند سمن‌ها در سالن فرمانداری برگزار شد که دختران موفق و فرهیخته این شهر دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

    نمایشگاه توانمندسازی دختران هم  با حضور مدیرکل امور بانوان و مشاور استاندار و مسؤولان شهرستان برگزار شد، از دیگر برنامه‌ها گشت دریایی و نمایش‌های مختلف بود.

    امروز نیز کارگاه آموزشی مشارکت زنان را داشتیم که با حضور خانم  شجاع‌الدین از بهزیستی بوشهر برگزار شد.

    اختتامیه این مراسم با تجلیل از 11 نفر از دختران توانمند و موفق شهرستان برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت