با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی؛

افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های بخش تعاون در زنجان

عصر نمایشگاه- مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان از آغاز به کار رسمی اولین نمایشگاه توانمندی‌های بخش تعاون در زنجان با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی خبر داد.

افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های بخش تعاون در زنجان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، رسول احدی با بیان اینکه برنامه سفر یک‌روزه حمید کلانتری معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی از صبح امروز آغاز شده و قرار است تا افتتاح رسمی اولین نمایشگاه توانمندی‌های بخش تعاون در استان ادامه داشته باشد، افزود: اولین برنامه معاون وزیر، بازدید از شرکت تعاونی کشتارگاه صنعتی طیور زنجان واقع در کیلومتر 35 آزادراه زنجان ـ قزوین خواهد بود.

    وی با یادآوری اینکه بازدید از شرکت تعاونی مسکن گلشهر کاظمیه به‌عنوان دومین برنامه کاری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی امروز خواهد بود، تصریح کرد: این شرکت با دارا بودن هشت‌هزار قطعه ویلایی به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت تعاونی مسکن در شهرستان زنجان است که صبح امروز مورد بازدید معاون امور تعاون وزارت متبوع قرار خواهد گرفت.

    این مسئول با اشاره به اینکه بازدید از شرکت تعاونی صنایع سرب و روی کشور واقع در شهرک صنعتی تخصصی روی در ادامه سفر کاری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه‌اجتماهی خواهد بود، ادامه داد: دیدار با 100 نفر از مدیران تعاونی‌ها در شهرک صنعتی تخصصی روی و نیز برگزاری جلسه با رئیس اتاق تعاون و مدیران اتحادیه‌ها، از دیگر برنامه‌هایی است که قرار است در سفر یک‌روزه کلانتری به استان زنجان انجام شود.

    مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه افتتاح رسمی اولین نمایشگاه توانمندی‌های بخش تعاون در استان زنجان به‌عنوان پایان‌بخش برنامه‌های این سفر خواهد بود، خاطرنشان کرد: اولین نمایشگاه توانمندی‌های بخش تعاون قرار است ساعت 17 امروز با حضور معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی و تنی چند از مسئولان استانی که مشتمل بر 70 غرفه بوده و قرار است از امروز میزبان مردم زنجان باشد، افتتاح شود.

     اولین نمایشگاه توانمندی‌های بخش تعاون استان زنجان از امروز به مدت یک هفته در مجموعه ورزشی کارگران زنجان دایر شده و بازدید برای عموم از ساعت 16 تا 23 آزاد خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت