مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان خبر داد

راه اندازی نمایشگاه توانمندی بانوان و جوانان گلستان در هفته دولت

عصر نمایشگاه- مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با اشاره به فعالیت ستاد هفته دولت در استان از برگزاری نمایشگاه توانمندی بانوان و جوانان همزمان با هفته دولت در این استان خبر داد.

راه اندازی نمایشگاه توانمندی بانوان و جوانان گلستان در هفته دولت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، کلثوم غفاری در نخستین جلسه برنامه‎ریزی کمیته بانوان ذیل ستاد هفته دولت در استان گلستان اظهار کرد: حسن صادقلو استاندار گلستان به عنوان رئیس ستاد هفته دولت در استان گلستان، علی‎اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استانداری به عنوان جانشین این ستاد هستند و کمیته‎های مختلفی ذیل این ستاد پیش‎بینی شده است.

    وی افزود: کمیته بانوان و جوانان به عنوان کمیته ستاد هفته دولت نخستین جلسه را در راستای برنامه‎ریزی صحیح و مناسب برگزار کرد تلاش این کمیته معرفی توانمندی بانوان و جوانان به مردم است.

    مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان با اشاره به اینکه ظرفیت‎های بانوان بر هیچ‎کسی پوشیده نیست در خصوص برنامه‎های این کمیته در هفته دولت گفت: تبیین دستاوردهای نظام برای بانوان و جوانان از طریق نشست و همایش، تجلیل از بانوان و جوانان نخبه، برگزاری نمایشگاه توانمندی‎های بانوان و جوانان از برنامه‎های این کمیته است.

    غفاری افزود: تجلیل از بانوان و جوانان منحصر به امور بانوان استانداری نیست بلکه تمام ارگان‎ها و سازمان‎های مختلف می‎توانند در این مهم اقدام کنند دیده شدن بانوان و جوانان سبب دلگرمی آنان می‎شود و دیگران قطعا در تجلیل‎ها می‎توانند از این روش الگوبرداری کنند.

    وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه توانمندی بانوان می‎تواند در هر عرصه‎ای باشد اما تمرکز ما توانمندی در تولید است گرچه بانوان در عرصه‎های مختلف علمی، پژوهشی و مدیریتی کارنامه موفقی دارند.

    مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان هدف از نمایشگاه توانمندی بانوان را در نشان دادن تولیدات در حوزه‎های مختلف کشاورزی، صنایع دستی، صنایع غذایی و منسوجات ذکر کرد.

    غفاری با اشاره به اینکه ایران بر اساس چشم‎انداز افق 1404 کشوری برخوردار ترسیم شده است بر لزوم کار جهادی تاکید کرد و گفت: تقویت نهاد خانواده و تثبیت جایگاه بانوان در عرصه‎های اجتماعی و اقتصادی محقق شده است، توسعه و ساماندهی امور اقتصادی و معیشتی با اولویت ساماندهی مشاغل خانگی برای زیان سرپرست خانوار و زنان بدسرپرست مورد توجه قرار گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت