شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان (۴)

افتتاح نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

عصر نمایشگاه- شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان امروز(شنبه) با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران به طور رسمی گشایش یافت.

افتتاح نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از اقتصادایران، دراین مراسم جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد وزارت راه و شهرسازی حضور داشتند.
    در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان که اتاق تعاون برگزار کرده است، در مجموع یک هزار و 100 شرکت داخلی و خارجی شامل 800 شرکت داخلی و 300 شرکت خارجی از 23 کشور جهان حضور دارند.
    نمایندگان کشورهای بلژیک، چین، فرانسه، آلمان، مجارستان، ایتالیا، کره جنوبی، آفریقای جنوبی، اسپانیا، تایوان، روسیه، ترکیه، سوییس، سوئد، انگلستان، اتریش، دانمارک، ژاپن، هلند، نروژ، فنلاند و آمریکا آخرین دستاوردها، فناوری ها و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.
    شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با هدف شناساندن توانمندی های کشور در این عرصه، استفاده از فناوری های نوین کشورها و تامین مواد اولیه مورد نیاز داخل و همچنین انتقال فناوری ها و تجهیزات داخلی به کشورهایی که از محصولات ایرانی استفاده می کنند، برپا شده است.
    استفاده از فناوری های جدید از جمله عایق های نوین و تکنولوژی نانو، استفاده از مصالح پایه برای ایجاد ساختمان های سبز با هدف صرفه جویی هر چه بیشتر در مصرف انرژی و روش های نوین مقابله با زلزله از جمله دستاوردهای دانشمندان و مبتکران ایرانی است که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
    همچنین24 گروه کالایی و 100 رشته از صنوف مختلف در این نمایشگاه برای طراحی نرم افزارهای ویژه برای تلفن های همراه بازدیدکنندگان حضور پیدا کرده اند تا مهندسان، انبوه سازان، تاجران، دانشگاهیان و عموم مردم حاضر در نمایشگاه در کمترین زمان با مکان یابی مناسب به محل ها و اهداف مورد نظر خود دست یابند.
    امسال فضای در اختیار شرکت های خارجی 6 هزار و 500 مترمربع است که نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش را نشان می دهد.
    در حاشیه برپایی این نمایشگاه، سه همایش با موضوع های اقتصاد مقامتی، توسعه و انبوه سازی با رویکرد مقاوم سازی و سبک سازی و معرفی کارآفرینان نمونه صنعت ساختمان کشور نیز برگزار می شود.
    شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تا روز 25 مرداد ماه امسال به فعالیت خود ادامه می دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت