مدیرعامل مجمع امور میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان خبر داد

برگزاری نمایشگاه سیمرغ در حاشیه شورای جهانی صنایع‌دستی اصفهان

عصر نمایشگاه- مدیرعامل مجمع میراث فرهنگی اصفهان گفت: در حاشیه برگزاری مجمع شورای جهانی صنایع‌دستی در اصفهان نمایشگاه سیمرغ با بیش از ۲۰۰ غرفه پیش‌بینی شده است.

برگزاری نمایشگاه سیمرغ در حاشیه شورای جهانی صنایع‌دستی اصفهان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، مهدی نریمانی در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه به مناسبت برگزاری هجدهمین اجلاس شورای جهانی صنایع‌دستی در اصفهان اظهار داشت: اصفهان در صنعت، کشاورزی و دیگر مبانی مرتبط با اقتصاد به بن بست خورده و به عقیده کارشناسان تنها راه برون‌رفت از مشکلات و توسعه اقتصادی آن توجه به گردشگری است.

    وی با بیان اینکه برای برگزاری هجدهمین مجمع شورای جهانی صنایع‌دستی در اصفهان 146 نفر در قالب نه کمیته فعالیت می‌کنند، بیان داشت: دست یاری خود را به سمت اساتید دانشگاه، اهالی هنر و قلم و مردم شهر اصفهان برای برگزاری هرچه بهتر این اجلاس دراز می‌کنیم.

    14 شهردار جهانی مهمان شورای جهانی صنایع دستی در اصفهان

    مدیرعامل مجمع میراث فرهنگی اصفهان با بیان اینکه پنج رئیس منطقه‌ای شورا از آمریکای شمالی، لاتین، اروپا، آفریقا و آسیا اقیانوسیه در این اجلاس حضور دارند، ابراز داشت: مدیر منطقه‌ای از پنج قاره جهان، دو رئیس قبلی شورای جهانی صنایع‌دستی، دو مقام رسمی از کشور چین، 20 عضو سازمان‌های دولتی و خصوصی از سراسر جهان، 200 نفر از هنرمندان شورای جهانی صنایع‌دستی و 14 شهردار شهرهای جهان از مهمانان این مجمع هستند.

    وی با بیان اینکه در حاشیه این برنامه نمایشگاه سیمرغ در چهل‌ستون با بیش از 200 غرفه پیش‌بینی شده است، تاکید کرد: چهار غرفه از این تعداد به چهار شهر جهانی از جمله لالجین همدان، مشهد، تبریز و اصفهان و هشت غرفه به 8 کاندیدای شهر جهانی کشورمان یزد، میبد، سیرجان، مریوان، شهرضا، شیراز، کاشان و تهران اختصاص یافته است.

    نریمانی با اشاره به اینکه برنامه اصلی ما از دوم مهرماه آغاز می‌شود، گفت: برنامه اجلاس شورای جهانی صنایع‌دستی از  سوم تا ششم مهرماه برگزار می‌شود اما مدت زمان نمایشگاه سیمرغ از دوم تا دهم است و پس از پایان اجلاس نیز مهمانان به یزد و شیراز سفر می‌کنند.

    وی ادامه داد: اطلاعات لازم درباره هجدهمین اجلاس شورای جهانی صنایع‌دستی در اصفهان از طریق چهار شبکه مجازی فیسبوک، تلگرام و اینستاگرام و لینکد این و یک سایت خبری منعکس شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت