مدیرعامل شرکت نمایشگاه‎های بین‎المللی استان همدان خبر داد

دومین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک، تبدیلی و ماشین‎آلات صنایع غذایی همدان

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‎های بین‎المللی استان همدان گفت: دومین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک، تبدیلی و ماشین‎آلات صنایع غذایی از ۳۰ دی تا ۴ بهمن ماه در همدان برگزار می‌شود.

دومین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک، تبدیلی و ماشین‎آلات صنایع غذایی همدان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ،حسین الماسی اظهار کرد: دومین نمایشگاه «توانمندی‌های صنایع کوچک، تبدیلی، کشاورزی و ماشین‎آلات صنایع غذایی» به مدت پنج روز در محل دائمی شرکت نمایشگاه‎های بین‌المللی استان همدان برگزار می‎شود.

    وی گفت: امروزه در حالی شاهد رشد صنایع کوچک و تبدیلی در کشور هستیم، که جهانی شدن موجب افزایش شدت رقابت در بازارها شده است.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‎های بین‎المللی استان همدان افزود: موفقیت در عرصه‎های بین‎المللی پذیرش محصولات شرکت‎های بومی توسط مشتریان در بازارهای مقصد است و توجه به این موضوع حمایت همه‌جانبه تولیدکنندگان، کارشناسان و مدیران را طلب می‎کند.

    وی با بیان اینکه تعداد 85 واحد در این نمایشگاه فعالیت می‌کنند، گفت: بیشتر واحدهای شرکت‌کننده، بومی استان بوده و در ضمن از استان‌های تهران، تبریز، مازندران و اصفهان نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

    الماسی افزود: متاسفانه شاهدیم محصولات ما به صورت خام عرضه می‌شود و نبود صنایع تبدیلی یکی از مشکلات کشور و تبع آن استان همدان است.

    وی خواستار ایجاد یک نگرش جدید در توسعه و تحول صنایع کوچک، تبدیلی و کشاورزی شد و با بیان اهمیت صنایع کوچک گفت: برگزاری نمایشگاه صنایع کوچک برای توسعه اقتصادی استان همدان، حمایت از تولید، ایجاد یک فضای رقابتی و تلاش برای توسعه بازار صنایع کوچک دانست که موجب تحقق اقتصاد مقاومتی نیز می‌شود.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان گفت: در این نمایشگاه صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی، شرکت‌های فنی و مهندسی مستقر در مرکز خدمات فناوری کسب و کار نیز حضور دارند.

    وی عمده محصولات قابل ارائه را در زمینه مواد غذای، سلولزی، کانی‎های غیر فلزی، منسوجات، پوشاک، چینی‌آلات بهداشتی، قطعات فلزی، مصالح ساختمانی، شیمایی و صنایع چوب دانست.

    الماسی اهداف برگزاری این نمایشگاه را معرفی توانمندی‎های استان در حوزه صنایع کوچک، کشاورزی و تبدیلی ـ تشویق و ترغیب واحدها برای ورود در عرصه تولید و آشنایی با محصولات دیگر واحدها و ایجاد فضای رقابتی بین آنها برای ارائه محصولات بهتر دانست.

    وی گفت: در این نمایشگاه برای بهره‌برداری هر چه بیشتر واحدهای صنعتی کلاس‎ها و دوره‎های آموزشی نیز برگزار  می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت