نایب رییس سازمان نظام صنفی رایانه‎ای تهران اعلام کرد:

ثبت نام الکترونیکی بازدیدکنندگان الکامپ ۲۲

عصر نمایشگاه- بیست و دومین نمایشگاه کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ ۲۲) طبق آنچه در تقویم نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین‎المللی ثبت شده، قرار است ۲۵ تا ۲۸ آذرماه سال ‎جاری زیر نظر سازمان نظام صنفی رایانه‎ای برگزار شود.

ثبت نام الکترونیکی بازدیدکنندگان الکامپ ۲۲
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فناوران ، زمان برگزاری الکامپ امسال مصادف شده با سه روز تعطیلی پنجشنبه، جمعه و شنبه که ولادت حضرت رسول اکرم و امام جعفر صادق است. به همین دلیل برخی از شرکت‎کنندگان الکامپ به تعیین زمان برگزاری اعتراض دارند و امیدوارند با توجه به روزهای خالی تقویم نمایشگاهی قبل از تاریخ فعلی برگزاری الکامپ 22، زمان برگزاری نمایشگاه این دوره کمی جلوتر بیفتد که حداقل دو روز در تعطیلی و دو روز غیرتعطیل باشد.

    در همین راستا شربتی، مدیرعامل تارامشاور که تقریبا هر سال در نمایشگاه الکامپ شرکت می کند، درخصوص زمان برگزاری الکامپ امسال به فناوران گفت: سه روز تعطیلات آن هم پشت سرهم باعث می شود که بسیاری از کارکنان ارگان های دولتی و خصوصی که اغلب بازدیدکنندگان موردنظر ما هستند، به مسافرت بروند و نتوانیم بهره لازم را از نمایشگاه ببریم.

    وی افزود: از نمایندگان شورای سیاست گذاری الکامپ می خواهم که به تغییر زمان برگزاری الکامپ فکر کنند و اگر امکان دارد نمایشگاه را دو روز جلوتر یعنی مانند سال گذشته 23 آذرماه برگزار کنند.
    قابل مذاکره بودن زمان برگزاری الکامپ 22
    درخواست فعالان صنفی را که تمایل داشتند تاریخ برگزاری نمایشگاه الکامپ تغییر کند، با نایب رییس سازمان نظام صنفی رایانه‎ای در میان گذاشتیم.باقر بحری در این رابطه گفت: قطعا تغییر زمان برگزاری الکامپ قابل مذاکره است و اگر درخواست های متعددی از جانب اهالی صنف در این رابطه داشته باشیم، آن را با شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی و سازمان توسعه و تجارت در میان خواهیم گذاشت و سعی می کنیم تاریخ برگزاری را تغییر دهیم.
    بحری با بیان اینکه تقویم نمایشگاهی را سازمان توسعه و تجارت می بندد و نمی‎توان به‎راحتی آن را تغییر داد، افزود: منافع صنفی برای سازمان نظام صنفی رایانه‎ای بسیار مهم است و تلاشمان را می‎کنیم تا  صنف به خواسته خود برسد. به همین دلیل از اعضای صنف فناوری اطلاعات می‎خواهیم نظرات‎شان را درباره نمایشگاه الکامپ با سازمان در میان بگذارند.
    وی اضافه کرد: البته باید این را نیز در نظر بگیریم که برگزاری الکامپ در روزهای تعطیل برای شرکت‎هایی که به دنبال بازدیدکننده عام هستند، بسیار مهم است و از این موضوع استقبال خواهند کرد.
    احتمال رجیستری بازدیدکنندگان الکامپ 22
    در همین حال اما وفور بازدیدکنندگانی که اغلب برای گرفتن بسته های تبلیغی یا خودکار به الکامپ می آیند، بسیار آزاردهنده است و هر دوره از برگزاری نمایشگاه بر تعداد این بازدیدکنندگان افزوده می شود تا جایی که حتی به گل هایی که مهمانان برای شرکت های حاضر در نمایشگاه می آورند نیز رحم نمی شود. این موضوع یکی از مسایل بسیار مهم الکامپ است که مسوولان شورای سیاست گذاری الکامپ باید به آن توجه بسیاری داشته باشند و راهکاری درست برای آن اتخاذ کنند.
    مسوول کمیسیون نمایشگاه های نصر کشور تنها راه جلوگیری از ورود این افراد به نمایشگاه الکامپ را رجیستری دیجیتالی بازدیدکنندگان می داند.
    بحری در این رابطه گفت: جلوگیری از حضور چنین افرادی فقط رجیستر کردن بازدیدکنندگان است که درحال حاضر یکسری موانع برای انجام این کار وجود دارد، به محض رفع موانع آن را اجرایی خواهیم کرد.
    وی همچنین عنوان کرد: سازمان نظام صنفی رایانه‎ای زمان زیادی برای برنامه ریزی جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن الکامپ دارد و از این زمان استفاده می کند تا حتی الامکان مشکلات را حل کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت