در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خراسان ؛

هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و ماشین آلات مشهد هفته آینده آغاز به کار خواهد کرد

عصر نمایشگاه- هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و ماشین آلات مشهد ۴ الی ۷ شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خراسان، برگزار خواهد شد.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و ماشین آلات مشهد هفته آینده آغاز به کار خواهد کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » ، مدیر برگزاری این نمایشگاه ضمن اعلام این خبر گفت: در نمایشگاه امسال 75 شرکت خارجی و 140 شرکت داخلی حاضر خواهند بود و پیش‌بینی می‌شود به طور کلی 250 شرکت‌کننده در این دوره از نمایشگاه حضور یابند.
    استقبال کشورهای خارجی
    مهندس ایرانی افزود:  شرکت‌کننده‌های خارجی از کشورهای هند، پاکستان، لهستان، آلمان، فرانسه، ایتالیا، قزاقستان، اکراین، بلژیک، جمهوری چک و چین هستند و علاوه بر بازدیدکنندگان داخلی بازدیدکنندگانی از کشورهای ترکیه، تاجیکستان، روسیه، عراق و سایر کشورهای آسیای میانه در این نمایشگاه حضور خواهند داششت.
    وی در خصوص فضای نمایشگاهی اختصاص یافته گفت: مساحت اختصاص یافته به نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی و ماشین‌آلات مشهد بیش از هفت هزار متر مربع را شامل می‌شود.
    سکوی صادرات به افغانستان
    وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در حال حاضر  به سکویی برای صادرات مواد غذایی به  افغانستان تبدیل شده است؛ گفت: در سال جاری در این راستا همکاری‌های گسترده ایران با تجار افغانی ادامه یافت و همچنان نیز برای توسعه تعاملات با افغانستان می‌توان بیش از این روی نمایشگاه صنایع غذایی آی‌فود حساب کرد.
    کارگاه فرآوری مواد غذایی ارگانیک و ...
    وی در خصوص فعالیت‌های انجام شده درحاشیه برگزاری نمایشگاه امسال، گفت:تلاش کردیم با توجه به نیاز روز صنعت غذا نسبت به برگزاری دوره‌های تخصصی  برای فعالین نمایشگاه گام برداریم در همین راستا دروه‌های تخصصی فرآوری مواد غذایی ارگانیک با همکاری انجمن ارگانیک و دوره‌های آموزشی نقش بسته‌بندی در ماندگاری مواد غذایی برگزار می‌شود، همچنین  همایش نقش مسئولین فنی در افزایش کیفیت مواد غذایی توسط سازمان  غذا و داروی علوم پزشکی و انجمن مسئولین فنی و کنترل کیفی برگزار می‌شود، طی یک دوره دو روزه با کیفیت مواد غذایی و تجارت بین‌الملل در روز اول و فرآوری سبزیجات، میوه‌جات و کنسروجات در روز دوم برگزار خواهد شد که این دوره با حمایت جامعه کشاورزی و غذایی آلمان توسط اساتید آلمانی برگزار خواهد شد.

    همچنین با رایزنی‌های انجام شده سوبسیدی از کشاورزی آلمان به منظور برگزاری این دوره‌ها دریافت شده و بر همین اساس هزینه شرکت در این دوره‌ها رایگان خواهد بود.  فقط به دلیل محدودیت پذیرش علاقه‌مندان باید برای حضور در این دوره‌ها با ستاد و یا انجمن مسئولین فنی و کنترل کیفی استان تماس بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت