دومین نمایشگاه صنعت ساختمان در منطقه آزاد اروند برپا شد

عصر نمایشگاه- دومین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع جانبی شامگاه چهارشنبه در محل نمایشگاه دائمی سازمان منطقه آزاد اروند در منطقه دیری فارم برپا شد.

دومین نمایشگاه صنعت ساختمان در منطقه آزاد اروند برپا شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند در حاشیه آغاز به کار این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه در راستای افزایش صادرات خدمات فنی و مهندسی و مصالح ساختمانی به  کشور عراق و کشورهای حوزه خلیج فارس برپا شده است.

    محمدرضا معتمدی از جهت تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در صنعت ساختمان، حرکت در مسیر توسعه پایدار صنعت ساختمان از طریق رونق بخشی، پویایی و خروج از رکود، گسترش روابط تجاری ایران و عراق و سایر بازارهای هدف، ضرورت حفظ این بازار بزرگ و معرفی‌ آخرین توانمندی‌ها و فناوری‌ها در عرصه صنعت ساختمان و صنایع وابسته به عنوان اهداف اصلی از راه اندازی این نمایشگاه نام برد.

    وی ابراز امیدواری کرد تا این رویداد بزرگ با مشارکت تمامی دست اندرکاران این صنعت، گامی رو به جلو در راستای اعتلا و انعکاس هرچه بیشتر توانمندی های این صنعت در ایران باشد.

    معتمدی اظهار کرد: در دومین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته 35 شرکت داخلی محصولات خود از جمله در و پنجره، لوازم آشپزخانه، تأسیسات لوله، اتصالات و شیرآلات، رنگ، چسب و عایق را برای گروه های مخاطب خود اعم از انبوه سازان، پیمانکاران، مشاوران، صادرکنندگان و عموم علاقه مندان به معرض نمایش گذاشته اند.

    به گفته معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند، محوریت این نمایشگاه عرضه تجهیزات و ماشین‌آلات ساختمانی، دکوراسیون، معماری پوشش‌های سقف و دیوار، کاشی، سرامیک و پوشش‌های کف، لوازم و تجهیزات برق و روشنایی است که بازدید کنندگان می توانند به مدت چهار روز از ساعت 16 تا 22 به محل نمایشگاه دائمی منطقه آزاد اروند مراجعه کنند.

    در آئین شروع به کار این نمایشگاه مدیرعامل و برخی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد اروند، هیأت های تجاری از کشورهای عراق، کویت و عمان، اتاقهای بازرگانی شهرستانهای آبادان و خرمشهر و سازمانهای نظام مهندسی شرکتهای فعال در زمینه صنعت ساختمان حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت