مدیر شرکت آلمانی:

به شهرآفتاب حسادت می کنم

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت AMB برگزارکننده نمایشگاه های تخصصی بین المللی به همراه هیأتی با حضور در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب از این نمایشگاه بازدید کرد.

به شهرآفتاب حسادت می کنم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از آریا،سیدمحمد سیدی مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب با اعلام این خبر درخصوص سفر هیأت آلمانی به ایران گفت: از تمام شرکت های خارجی جهت بازدید و همکاری با شهر آفتاب استقبال می کنیم و امیدوارم که بتوانیم با همکاری با شرکت های خارجی دانش فنی روزدنیا را وارد کشور کنیم.
    رئیس پیشین انجمن صنعت نمایشگاهی ایران  درخصوص اهمیت انتقال دانش و فناوری روز دنیا در بستر فعالیت های نمایشگاهی افزود: با عنایت به فرمایشات ارزشمند مقام معظم رهبری مبنی بر انتقال دانش فنی و اینکه دانش فنی باید به کشور منتقل شود، این مهم به  یکی از دغدغه های اصلی ما تبدیل شده است.
    سیدی اضافه کرد: با توجه به رویداد های پیش بینی شده در تقویم نمایشگاهی تمام تلاش خود را برای برپایی نمایشگاه های تخصصی به منظور انتقال دانش فنی روز دنیا در تمام عرصه های فنی و تخصصی با اهتمام به اقتصاد مقاومتی به کار خواهیم بست.
    مدیرعامل شرکت AMB آلمان نیز در دیدار با سید محمد سیدی  پس از بازدید از فضاهای نمایشگاهی شهر آفتاب گفت: اگر بخواهم یک جمله درباره این مجموعه نمایشگاهی بیان کنم باید بگویم که واقعا به تهران برای شهر آفتاب حسادت می کنم و به شهردار تهران بابت به وجود آوردن این نمایشگاه تبریک می گویم.
    وی درخصوص فعالیت های برون مرزی شرکت های آلمانی افزود: با توجه به جایگاه ایران در زمینه علم و فناوری در خاورمیانه اینک زمان آن رسیده است تا شرکت های آلمانی با شرکت های ایرانی همکاری کنند و  به همین منظور تصمیم گرفتیم از ایران و بخصوص شهر آفتاب بازدید کنیم چرا  که مجموعه نمایشگاهی کاملی است.
    مدیرعامل شرکت AMB  آلمان درخصوص انتقال دانش فنی به ایران اظهار داشت: یکی ازپایه ای ترین کارکردهای نمایشگاه ها در کنار به نمایش گذاشتن محصولات جدید،  انتقال دانش فنی است که این انتقال دانش و تبادل اطلاعات منجر به پیشرفت هر دو طرف خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت