در حاشیه نمایشگاه بین المللی انرژی کیش بیان شد:

ایران کشور بی نظیر خاورمیانه برای سرمایه گذاری

عصر نمایشگاه- مدیرعامل هلدینگ امارات متحده عربی گفت:برخی کشورهای عربی با سنگ اندازی پیش پای رفع تحریم ها از اینکه ایران به کشوری بی رقیب در معادلات منطقه ای و جهانی تبدیل شود، هراس دارند.

ایران کشور بی نظیر خاورمیانه برای سرمایه گذاری
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، بابک مصطفائی در حاشیه نمایشگاه بین المللی انرژی کیش ایران را کشوری بی نظیر در سطح منطقه و خاورمیانه برای سرمایه گذاری در زمینه های مختلف از جمله انرژی دانست.
    وی افزود: ما نمایندگی 58 شرکت مشهور جهان را برعهده داریم که چند شرکت ایرانی هم در بین آنها است و به رغم این تعداد نمایندگی ،درخواست نمایندگی از چندین کشور اروپایی را نیز برای ایجاد دفتر در ایران دریافت کرده ایم.
    وی افزود: این پیشنهادها و درخواست ها از شرکت های سوئیس ، آلمان ، ایتالیا ، فرانسه ، دانمارک و رومانی برای ایجاد نمایندگی در ایران بوده است.
    مدیرعامل هلدینگ امارات متحده عربی خواستار تسریع در رفع مشکلات بانکی برای انجام همکاری های بین المللی شد.
    دوازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش دوشنبه شب با حضور 195 شرکت داخلی و خارجی در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش افتتاح شد.
    معرفی ظرفیت های بالقوه و بالفعل کشور در زمینه تولید، بازرگانی و خدمات مربوط به صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، آب و برق مشتمل بر تولید، بازرگانی وخدمات محصول، ماشین آلات و تجهیزات وابسته و مواد اولیه از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است .
    همچنین شناسایی و معرفی مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود در این صنایع و تلاش در جهت جلب حمایت سازمان های دولتی ذی ربط از دست اندرکاران صنایع مذکور ، ایجاد بسترهای مناسب به منظور تشویق افراد یا واحدهای سرمایه گذار برای سرمایه گذاری و بهره گیری مناسب از ظرفیت های موجود جزو دیگر اهداف دوازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش است .
    در این نمایشگاه چهار روزه فعالان و صاحب نظران این حوزه در محیطی تخصصی به تبادل نظر و اطلاعات می پردازند و شرکت های داخلی و بین المللی محصولات، قابلیت های فنی و نوآوری های خود را به بازدیدکنندگان عرضه کرده و از تعامل با فعالان این صنعت و فرصت های موجود بهره مند می شوند.
    این نمایشگاه امروز به کار خود پایان می دهد .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت