در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ؛

برگزاری نمایشگاه عکس ˝ تجلی نور ˝ در نگارخانه کمال الملک

عصر نمایشگاه- همزمان با بزرگداشت هفته دولت نمایشگاه عکس ˝ تجلی نور ˝ در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برپا شد.

برگزاری نمایشگاه عکس ˝ تجلی نور ˝ در نگارخانه کمال الملک
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از هنرآنلاین، مسعود سلیمانی سپهر سرپرست انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: در راستای کشف و شکوفایی استعدادها و خلاقیت های تصویری تمامی هنرمندان و با عنایت به اقبال عمومی در سالیان گذشته امسال نیز بیست و یکمین هفته فیلم و عکس نیشابور با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری، اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی، بنیاد شهید و کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان ، کانون فرهنگی و هنری مساجد، دانشگاه آزاد اسلامی و بسیج هنرمندان نیشابور همزمان با هفته بزرگداشت هفته دولت این نمایشگاه برگزار می شود.

    او گفت : هیأت داوران متشکل از محمد رضا چایفروش، حمید رضا هلالی ، محسن فرجامی از تعداد 706 قطعه از تعداد 73 عکاس تعداد 30 قطعه عکس در ابعاد 70. 50 از 13عکاس را با موضوعات فرهنگ رضوی، ایثار و شهادت، معماری و آزاد شایسته حضور در نمایشگاه را انتخاب کردند .

    سلیمانی افزود: در این نمایشگاه آثاری از امیر تقوی ، هانیه سالمی، سینا صباغی، آمنه شاوزی پور، محسن عابدی، مهدی عبدنصراللهی ، مهتاب شورورزی، نازنین پارسا، مرتضی میرشاهی، فرشید حصاری، مهدی پورعبادی، محمد عمارلو و محمد آشیانی ارایه شده ودر قسمت مجموعه عکس هم مجموعه آمنه شاوزی پور به نمایشگاه راه پیدا کرده است .

    او خاطر نشان کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه در معرض دید گذاشتن توانمندی ها و هنر جوانان عکاس است ، تا هم کار این هنرمندان در بوته نقد و بررسی قرار گیرد و باعث شکوفایی استعداد ایشان شده و دیگر جوانان علاقمند نیز به این هنر روی آورند .

    سلیمانی بادآورشد: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه نشست تخصصی عکس با حضور عکاسان مطرح کشور برپا خواهد شد وآخرین اطلاعات عکاسی ارایه می شود.

    سرپرست انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد : نمایشگاه عکس" تجلی نور " 30مرداد الی4 شهریور 95 هر روز از ساعت 9 الی 12 صبح و17 الی 20 بعدازظهر در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برپا خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت