در نمایشگاه بین المللی استان سمنان؛

گشایش نمایشگاه صنعت ساختمان در سمنان

عصر نمایشگاه- نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته با حضور شماری از تولیدکنندگان این بخش از پنج استان کشور در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان سمنان گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه صنعت ساختمان در سمنان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های صنعتی و بازرگانی استان سمنان در حاشیه گشایش این نمایشگاه افزود : در این نمایشگاه تولیدات بخش ساختمان استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، مازندران ، تهران و سمنان در 25 غرفه ارایه شده است.

    عبدالحمید دربانیان دکوراسیون، روشنایی، در و پنجره دوجداره و ضد سرقت، کاشی و سرامیک، آسانسور، دیگ بخار و آبگرمکن، پکیج، موتورخانه، کولرآبی، لوله و اتصالات، بلوک های سبک سیمانی، انواع مصالح ساختمانی و شیرآلات را از جمله محصولات ارایه شده در این نمایشگاه اعلام و اضافه کرد : 80 درصد محصولات ارایه شده در این نمایشگاه تولیدات داخلی است.

    وی برگزاری اینگونه نمایشگاه را یکی از زیرساختهای تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت : این نمایشگاه امکان ارتباط، سفارش و هماهنگی برای خرید و فروش تجهیزات مختلف مرتبط با صنایع ساختمان برای متقاضی و شرکت تولیدکننده فراهم می شود.
    دربانیان یادآور شد: از استان سمنان نیز شرکتهای تولیدکننده حوزه ساختمان و صنایع وابسته از سمنان، شاهرود و گرمسار در این نمایشگاه حضور دارند.

    وی تاکید کرد: برگزاری این نمایشگاه همچنین بهترین فرصت برای شرکتهای سازنده، انبوه سازان، فعالان حوزه ساختمان سازی، مهندسان عمران و شاخه های وابسته، شهرداری ها و به ویژه دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه های عمرانی است تا با شرکتهای سازنده در دیگر نقاط کشور آشنا شوند.

    میرعامل شرکت نمایشگاه های صنعتی و بازرگانی استان سمنان با اشاره به اهمیت صنایع ساختمانی و نقش این صنایع در عمران و شهرسازی یادآور شد: این نمایشگاه پنجمین نمایشگاه صنایع ساختمان در سمنان است.

    در آیین گشایش این نمایشگاه معاون امور عمرانی استانداری و شماری از مدیران ادارات کل استان سمنان حضور داشتند.
    نمایشگاه ساختمان و صنایع وابسته تا پنجم شهریور دایر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت