در مجموعه تفریحی ،گردشگری گاوازنگ زنجان؛

میزبانی زنجان از ۳۰ استان در نمایشگاه ملی هنرهای سنتی و صنایع دستی کشور

عصر نمایشگاه- معاون صنایع دستی استان زنجان گفت: صنایع دستی و هنرهای سنتی تمام استان‌های کشور در نمایشگاه ملی هنرهای سنتی و صنایع دستی زنجان که گاوازنگ برگزار می‌شود، در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

میزبانی زنجان از ۳۰ استان در نمایشگاه ملی هنرهای سنتی و صنایع دستی کشور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان، محمود علیمحمدی با بیان این مطلب که، منطقه ویژه قشم نیز در این نمایشگاه حضور خواهد یافت افزود: تمام شهرستان‌های استان زنجان نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

    علیمحمدی با تصریح بر اینکه به واسطه تجربه خوب شرکت کنندگان طی سال گذشته و در دهمین جشنواره ملی آش در زنجان، این دوره از نمایشگاه از استقبال بی نظیری مواجه شده است، اظهار داشت: تعداد 180 هنرمند و صنتعگر صنایع دستی در این مدت میهمان زنجان خواهند بود.

    وی تاکید کرد: در نمایشگاه ملی صنایع دستی امسال، رشته متعددی اعم از: گلیم بافی - خراطی چوب - معرق مس - مصنوعات چرمی - حصیر بافی - گیوه - چاروق - ملیله - البسه سنتی - سفال - سرامیک - پیکر تراشی - پته دوزی- چاپ باتیک - فیروزه کوبی - حجاری سنتی - تولیدات شیشه ای و غیره را شامل می شود.

    این مقام مسئول متذکر شد: نمایشگاه ملی صنایع دستی و هنرهای سنتی از(8 تا 13 شهریور) در مجموعه تفریحی - گردشگری گاوازنگ زنجان برپا می شود.

    21غرفه تراش سنگهای قیمتی از17 استان کشور در زنجان برپا می شود

    معاون صنایع دستی استان زنجان ادامه داد: 21غرفه تراش سنگ‌های قیمتی از17 استان کشور در نمایشگاه ملی صنایع دستی و هنرهای سنتی زنجان برپا می شود.

    علیمحمدی با بیان این مطلب که 5 غرفه از این تعداد بصورت تولید زنده خواهند بود افزود: از بین این غرفه‌ها سه هنرمند دارای نشان ملی مرغوبیت کالا می باشند.

    علیمحمدی اظهار کرد: راسته سنگ‌های قیمتی شامل استان‌های خوزستان، لرستان، قزوین، قم، هرمزگان، چهارمحال بختیاری و آذربایجان شرقی هر کدام با یک غرفه و استان‌های خراسان رضوی، تهران، فارس و زنجان با بیش از یک غرفه حضور خواهند داشت.

    نمایشگاه ملی صنایع دستی و هنرهای سنتی همزمان با یازدهمین جشنواره ملی آش ایرانی در مجموعه تفریحی - گردشگری گاوازنگ زنجان برپا می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت