مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری خبر داد

اختتامیه اولین جشنواره مطبوعات در حوزه سلامت با معرفی برترین ها

عصر نمایشگاه- مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، ‌از برگزاری مراسم اختتامیه اولین جشنواره مطبوعات در حوزه سلامت در این استان خبر داد.

اختتامیه اولین جشنواره مطبوعات در حوزه سلامت با معرفی برترین ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از وب دا ، عباس بحرینی افزود: این جشنواره با داوری بیش از یکهزار آثار در بخش های: سرمقاله و یادداشت، مقاله ، عکس، تیتر، خبر، ‌مصاحبه،‌ گزارش خبری و بخش ویژه تولیدات تحلیلی و معرفی 12 نفر از صاحبان آثار برتر به کار خود پایان داد.

    به گفته وی، آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره با موضوعات سلامت، تحول نظام سلامت، ‌نقش اقتصاد مقاومتی، ‌اقدام و عمل در بهداشت و درمان در استان و راهکارهای ارتقاء‌آن و با هدف تجلیل از فعالان خبر در حوزه سلامت و معرفی آثار خبری برتر در اولین روز از شهریورماه جاری در سالن غدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

    بحرینی گفت: این جشنواره به همت مرکز روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی،‌اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل بیمه سلامت ، ‌دبیر خانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر،‌هفته نامه عصر قلم،‌اصحاب رسانه،‌خبرنگاران و خبرگزاری ها و مطبوعات استان برگزار و در حاشیه آن از خبرنگاران فعال در حوزه سلامت نیز تجلیل بعمل آمد.

    مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری افزود: از خانم ها محبوبه اسحاقی از خبرگزاری ایسنا،‌بهاره صمیمی از خبرگزاری مهر،‌الهام قربانی از هفته نامه عصر قلم،‌شکوفه سلیمانی و سمیه پناهنده از خبرگزاری ایرنا، آناهیتا موجودی از خبرگزاری قدس آنلاین و مرضیه نظری زاده از جهانبین نیوز و آقایان: اورنگ کیانی، شجاع کریمی و سید ساجدالدین افضلی بعنوان صاحبان آثار برتر و از فاطمه احمدی و محسن غفاری بعنوان صاحبان آثار شایسته، تجلیل بعمل آمد.

    بحرینی افزود: برقراری ارتباط تلفنی با دکتر هاشم زاده ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان و ابراز خرسندی ایشان از برگزاری جشنواره و استقبال اصحاب رسانه و اعلام برگزاری این جشنواره بصورت سالانه، ‌قرائت پیام جشنواره و اجرای موسیقی های شاد از دیگر بخش های جذاب این مراسم بود.

    وی، همچنین از افتتاح نمایشگاه تاریخچه پزشکی استان در حاشیه این جشنواره خبر داد و افزود: این نمایشگاه از یکم لغایت هشتم شهریورماه جهت بازدید علاقه مندان دایر می باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت