مدیر مسئول نشر ثالث:

نویسندگان شهرستانی باید خودشان را باور داشته باشند

عصر نمایشگاه- موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در دور جدید برگزاری نمایشگاه‌های استانی کتاب، با هدف ارتقای کیفیت حال و هوای این رویداد فرهنگی اجرای برنامه‌های متنوعی را برنامه‌ریزی کرده است.

نویسندگان شهرستانی باید خودشان را باور داشته باشند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » ،برگزاری جشن امضاء کتاب با حضور نویسندگان و مترجمان شناخته شده با همکاری ناشران پرکار و مطرح کشور از جمله این موارد است.

    در اولین نمایشگاه کتاب امسال، این برنامه با همکاری نشر ثالث اجرا خواهد شد تا شاهد حضور افرادی چون اسداله امرایی، بیژن اشتری، اندیشه فولادوند، محمود مرادی، مهشید میرمعزی و محمد حسینی باشیم.

    محمدعلی جعفریه، مدیر مسئول نشر ثالث ضمن مفید و تاثیرگذار بودن این اقدام در جهت توسعه فرهنگ مطالعه گفت: گرچه بخش قابل توجهی از  نویسندگان مطرح کشور در تهران زندگی می‌کنند و بالطبع آثارشان نیز در پایتخت منتشر می‌شود اما همین آثار به تمام استان‌ها ارسال می‌شود و جالب است بدانید مردم برخی از شهرستان‌های ما بسیار اهل مطالعه هستند و تازه‌های نشر را دنبال می‌کنند.

    وی می‌افزاید: برای همه کسانی که اهل مطالعه و کتابخوانی هستند دیدن نویسندگان مورد علاقه و محبوبشان بسیار جذاب است. نمایشگاه‌های کتاب از جمله فرصت‌های خوبی است که می‌توان برای این اتفاق از ظرفیت آن استفاده کرد.

    جعفریه در بخش دیگری از این گفت و گو در خصوص حضور تعدادی از نویسندگان نشر ثالث در نمایشگاه کتاب زنجان گفت: وقتی پیشنهاد حضور نویسندگان و جشن امضاء از سوی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی مطرح شد ما استقبال کردیم چرا که می‌تواند حرکت مفیدی باشد.
    وی افزود: قطعا در دیگر نمایشگاه‌های استانی و با حضور نویسندگان دیگری که با ثالث همکاری داشته‌اند حضور خواهیم داشت.

    مدیر مسئول نشر ثالث در خصوص برنامه‌های این نشر در بخش جنبی نمایشگاه کتاب زنجان گفت: علاوه بر جشن امضاء کتاب با حضور نویسندگان و جلسات دیدار در نشستی که برگزار خواهد شد تلاش می‌کنیم مطالبی را با محوریت این موضوع مطرح کنیم که نویسندگان جوان شهرستانی باید تلاش کنند و ارتباط بگیرند و در مسیر موفقیت، مطرح شدن و باورد داشتن خود قرار بگیرند چرا که بسیاری از نویسندگان معروف کشور از جمله آقای محمود مرادی، مترجم آثار موراکامی که با ما همکاری دارند متولد زنجان هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت