در محل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین ؛

آغاز به کار پنجمین نمایشگاه تاسیسات ساختمانی در قزوین

عصر نمایشگاه- پنجمین نمایشگاه تخصصی تاسیسات، انرژی سرمایشی و گرمایشی و تجهیزات وابسته به آن همزمان با سومین نمایشگاه تخصصی درب، پنجره و آسانسور با حضور جمعی از مسئولان محلی در محل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین گشایش یافت.

آغاز به کار پنجمین نمایشگاه تاسیسات ساختمانی در قزوین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، هادی نیک فطرت عصر سه شنبه در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: برگزاری چنین نمایشگاه هایی فرصت ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم می آورد تا توانمندی ها، محصولات و دستاوردهای خود را در سطع وسیعی عرضه کنند.
    هادی نیک فطرت با اشاره به برگزاری سالانه این نمایشگاه که با حضور تعدادی از شرکت های تولید کننده صنعتی و بازرگانی برگزار می شود، یادآور شد: نمایشگاه تاسیسات ساختمانی طی سال های گذشته همواره با استقبال خوب صاحبان صنایع روبرو بوده و امسال نیز 40 تولید کننده از استان های قزوین، تهران و البرز در فضایی به مساحت سه هزار و 600 متر مربع تولیدات خود را به معرض نمایش می گذارند.

    به گفته وی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی بزرگترین مصرف کنندگان انرژی در صنعت ساختمان را به خود اختصاص داده است.
    نیک فطرت اضافه کرد: در کشور ما نیز راهکارهای مختلفی در جهت اصلاح مصرف انرژی ارائه شده که می توان به استفاده از تکنولوژی های جدید از جمله تجهیزات و مصالح عایق، طراحی دقیق ساختمان از نظر معماری، انتخاب سیستم های سرمایشی و گرمایشی با ظرفیت مناسب و استفاده از ابزار و تجهیزات کنترلی را نام برد.

    وی با اشاره به اهداف برپایی این نمایشگاه، گفت: ایجاد فضای رقابتی برای ورود به بازارهای جدید، ارائه توانمندی ها و معرفی کالا و خدمات جدید مشارکت کنندگان، سنجش توان رقابتی، افزایش تبلیغات و بازاریابی از جمله هدف های یاد شده است.

    نیک فطرت اضافه کرد: کمک به پویایی و رشد صنعت ساختمان، ارائه توانمندی های کشور در زمینه این صنعت، افزایش سطح آگاهی متخصصان، آشنایی مردم با تولید و پیشرفت های علمی، فناوری و تکنولوژی این صنعت، ایجاد فضای رقابتی بین تولیدکنندگان و تقویت صنایع مرتبط با ساختمان از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.

    وی در پایان اضافه کرد: پنجمین نمایشگاه تاسیسات ساختمانی و سیستم های سرمایشی و گرمایشی همزمان با سومین نمایشگاه درب، پنجره و آسانسور تا 5 شهریور ماه جاری از ساعت 17 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین دائر خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت