شهر آفتاب آماده برگزاری نمایشگاه مطبوعات نیست

عصر نمایشگاه- از میان مصلی و مجموعه شهر آفتاب یکی حتما به عنوان محل برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها انتخاب خواهد شد. اما اینکه در نهایت کدام گزینه بر دیگری ترجیح داده می‌شود، سوالی است که پاسخ به آن در آخرین گفت‌وگوهای مقامات شهری و وزارت ارشاد مشخص خواهد شد.

شهر آفتاب آماده برگزاری نمایشگاه مطبوعات نیست
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، محمد حیدری دبیر انجمن صنفی مدیران رسانه درباره‌ی آخرین وضعیت محل برگزاری نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها تاکید کرد که تصمیم‌گیری بر عهده معاونت مطبوعاتی است اما ما به عنوان رسانه‌هایی که شرکت‌کننده هستیم، نظر قاطع خودمان را منعکس می‌کنیم.

    او گفت: تصمیم‌گیرنده نهایی درباره محل برگزاری نمایشگاه مطبوعات، معاونت مطبوعاتی است و با توجه به تعاملی که داریم امکان اجابت خواسته ما از سوی معاونت وجود دارد اما نگرانی که در حال حاضر در میان ما مطبوعاتی‌ها وجود دارد، به برخی ارتباطات و تصمیمات بین مسؤولان شهری و مقامات عالی وزارت ارشاد برمی‌گردد.

    دبیر انجمن صنفی مدیران رسانه با تاکید بر اینکه برگزاری نمایشگاه مطبوعات در شهر آفتاب خروجی لازم را نخواهد داشت، در همین زمینه به نمایشگاه کتاب که چند ماه قبل در این محل برگزار شد، اشاره کرد و گفت:‌ شهر آفتاب آمادگی برگزاری نمایشگاه فرهنگی را حداقل ندارد نمونه آن برگزاری نمایشگاه کتاب بود که در این دوره دستاوردهای پایینی داشت و خروجی لازم را نداشت. از طرفی مراجعه‌کنندگان نمایشگاه مطبوعات افراد و تیپ‌های خاصی هستند که برگزاری نمایشگاه مطبوعات در مجموعه شهر آفتاب شرایط را برای بحث ورود و خروج مهمانان دشوار می‌کند؛ بنابراین خواستمان از آقای وزیر این است که نمایشگاه مطبوعات به دلایل متعدد در محل دائمی‌اش، مصلی امام خمینی (ره) برگزار شود.

    حیدری سپس با اشاره به شرایط دشواری که ممکن است برای اهالی رسانه برای رفت و برگشت به نمایشگاه شهر آفتاب ایجاد شود، گفت: خیلی از رسانه‌ها از دفتر رسانه‌ایشان به نمایشگاه مراجعه می‌کنند و دوری این مسیر برایشان آزاردهنده  است. خیلی از رجال و افراد مطرح هم مسیر دوم را نمی‌آیند. ضمن اینکه تجربه سخت افزاری که نمایشگاه کتاب داشت نشان داد که آمادگی برگزاری یک نمایشگاه فرهنگی را ندارد.

    دبیر انجمن صنفی مدیران رسانه ابراز امیدواری کرد که به خواست اهالی رسانه‌ها و مطبوعات مبنی بر تاکید آنها بر برگزاری نمایشگاه مطبوعات در مصلی امام خمینی توجه شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت