با حضور هنرمندان سراسر کشور؛

نمایشگاه سراسری صنایع دستی به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود

عصر نمایشگاه- معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: این نمایشگاه در تعداد ۱۱۶ غرفه در راستای عرضه محصول صنعتگران سراسر کشور برپا خواهد شد.

نمایشگاه سراسری صنایع دستی به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان، پروانه حیدری معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از برگزاری نمایشگاه سراسری و تخصصی صنایع دستی به میزبانی کرمانشاه خبر داد و گفت: این نمایشگاه از (29 شهریور) تا (2 مهر) برپا خواهد شد.

     

    وی ادامه داد: آثار هنرمندان سراسر کشور در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرد و صنعتگران دارای پروانه تولید کارگاهی یا خانگی می توانند برای حضور در نمایشگاه ثبت نام کنند.

     

    معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با بیان اینکه این نمایشگاه در تعداد 116 غرفه برپا می شود، افزود: چنانچه استقبال شرکت کنندگان بیشتر باشد امکان افزودن غرفه ها نیز وجود دارد.

     

    حیدری تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه عرضه توانمندی ها و استعدادهای بسیار خوب صنعتگران و هنرمندان سراسر کشور است که این اقدام می تواند در ماندگار این صنعت بسیار غنی و ارزشمند مؤثر باشد.

     

    وی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر کرمانشاه، افزود: ایجاد رقابت سالم بین صنعتگران سراسر کشور و آشنایی آنها با محصولات و صنایع دیگر استان ها از اهداف دیگر ما در برگزاری این نمایشگاه به شمار می رود.

     

    به گفته معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، این نمایشگاه همچنین فرصتی را برای فروش مستقیم آثار هنرمندان بدون واسطه ها ایجاد خواهد کرد.

    حیدری، صنایع دستی را نماد بارزی از اقتصاد مقاومتی برشمرد و اضافه کرد: در برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی سعی شده کیفیت محصولات در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت