فرماندار ساری بیان کرد

برگزاری نمایشگاه بین المللی در پارک موزه دفاع مقدس ساری

عصر نمایشگاه- فرماندار ساری گفت: با توجه به وسعت فضای پارک موزه، پیشنهاد احداث نمایشگاه بین‌المللی را در این مرکز داریم.

برگزاری نمایشگاه بین المللی در پارک موزه دفاع مقدس ساری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، احمد حسین زادگان در جلسه بررسی مسائل فراروی پارک موزه دفاع مقدس استان افزود: درباره احداث ساختمان کتابخانه و مرکز اسناد ملی در مازندران هم در پارک موزه دفاع مقدس مذاکره کردیم.

    وی گفت: با توجه به وسعت فضایی که  پارک موزه دفاع مقدس مازندران دارد می‌تواند مجموعه‌ای از خدمات گردشگری را در کنار هم داشته و به مخاطبان ارائه کند و احداث پارک موزه دفاع مقدس در مازندران، از اقدامات ویژه‌ای است که به تبیین نقش مردم مازندران در جنگ تحمیلی، کمک می‌کند.

    وی با اشاره به نقش تأثیرگذار لشکر 25 کربلای مازندران در دفاع مقدس، افزود: دلاوری‌های رزمندگان در دیگر استان‌ها در قالب فیلم، کتاب، نمایشنامه و ... ثبت و ضبط‌شده و در مازندران هم باید به حوزه ادبیات پایداری و همچنین تولید فیلم ازاین‌دست، توجه بیشتری شود چراکه از این استان هم بزرگ‌مردان بسیاری درراه حفظ و حراست از انقلاب اسلامی، جان خود را فدا کرده و به مقام رفیع شهادت نائل‌آمده‌اند.

    فرماندار ساری با تأکید بر اینکه باید با الگوسازی از شهدا برای جوان امروز، راه نفوذ استکبار را ببندیم، گفت: استکبار به شیوه‌های مختلف و به‌ویژه از مسیر برنامه‌های به‌ظاهر فرهنگی، درصدد جدایی مردم ما از فرهنگ شهادت است.

    این مسئول با اشاره به اینکه پارک موزه دفاع مقدس مازندران با توجه به وسعت فضایی که دارد می‌تواند مجموعه‌ای از خدمات گردشگری را در کنار هم داشته و به مخاطبان ارائه کند، تصریح کرد: خرسند هستیم مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان هم درباره اجرای برخی برنامه‌های حوزه گردشگری در پارک موزه اعلام آمادگی کرده است.

    فرماندار ساری گفت: اگر مردم احساس کنند مجموعه پارک موزه از جذابیت‌های مختلف برخوردار است و نیازهای آن‌ها در این حوزه را تأمین می‌کند از این مرکز استقبال می‌کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت