آغازی برای حذف نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا از استان مرکزی

اعلام نخستین نمایشگاه فروش بهاره ای که کنسل شد

عصر نمایشگاه- رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: امسال به‌دلیل فراوانی کالا با قیمت مناسب در بازار نمایشگاه بهاره کالا و خدمات در استان مرکزی برگزار نمی‌شود.

اعلام نخستین نمایشگاه فروش بهاره ای که کنسل شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ،جمشید زند با اشاره به عدم برگزاری نمایشگاه کالا و خدمات بهاره اظهار داشت: نمایشگاه بهاره کالا و خدمات که در سال‌های گذشته به‌منظور تنظیم بازار و رفاه عموم برگزار می‌شد، امسال در هیچ یک از شهرستان‌های استان مرکزی برگزار نمی‌شود.

    وی افزود: در این نمایشگاه‌ها کالاهای پر تقاضا اعم از کیف‌و کفش، شیرینی‌و خشک‌بار و دیگر موارد با قیمت مناسب‌و به‌طور میانگین با 15 درصد تخفیف عرضه می‌شد.

    رئیس اتاق اصناف استان مرکزی با اشاره به نظارت گسترده اصناف بر بازار تصریح کرد: اتاق اصناف استان سعی براین دارد که در نقاط مختلف استان کارکنان خود را در قالب تیم‌های نظارتی سازماندهی کند و از ابتدای اسفندماه نظارت گسترده ای را نسبت به سال‌های گذشته در بازار انجام دهد.

    زند خاطرنشان کرد: امسال نسبت به سال‌های گذشته با افرادی که در بازار خرید و فروش کالاهای مورد نیاز مردم تخلف می‌کنند با جدیت بیشتری برخورد می‌شود.

    وی بااشاره به عملکرد اصناف در 9 ماهه امسال گفت: اتاق اصناف استان مرکزی در 9 ماهه امسال 39 هزار و 877 مورد بازرسی انجام داده و براساس این بازرسی‌ها 3 هزارو 337 پرونده تشکیل شده است.

    رئیس اتاق اصناف استان مرکزی بیان کرد: ارزش ریالی جرایم متخلفان در 9 ماهه امسال 4 میلیارد و 653 میلیون و 988 هزار و 951 ریال بوده و بیشترین میزان تخلفات مربوط به عدم درج قیمت 1440 مورد و گران فروشی 900 مورد است.

    زند با اشاره به فعالیت اصناف در 9ماهه امسال خاطرنشان کرد: از دیگر فعالیت‌های اتاق اصناف در استان مرکزی، صدور 3076پروانه کسب، مهر و موم یک هزار و 658 واحد صنفی، بازگشایی 1471 واحد و رسیدگی به 1514 مورد از گزارش‌های مردمی است.

    وی تصریح کرد: ‌از دیگر اقدامات اصناف بازرسی از فعالیت‌های 4988 نانوایی در اراک است که براین اساس 364 واحد نانوایی متخلف شناسایی و 349 پروند برای آنها تشکیل شد.

    رئیس اتاق اصناف استان مرکزی با اشاره به خدمات این گروه گفت: 35 کارگاه آموزشی مکاسب، آشنایی با قوانین شهرداری، دارایی، اماکن کار و فقه بازار در 9 ماه امسال در این اتاق برگزار شد و 3150 نفر از کسبه اراک در این کارگاه های آموزشی شرکت کردند.

    وی با اشاره به نقش موثر اصناف در تحقق اقتصاد مقاومتی بیان کرد: 12 اتاق صنفی در سطح شهرستان‌های استان مرکزی فعالیت دارند و اتاق اصناف اراک زیر پوشش 46 صنف قرار دارد و حدود 70هزار نفر در واحدهای صنفی استان به صورت مستقیم در بخش‌های تولیدی، خدماتی و توزیعی فعالیت دارند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت