دبیر کمیته روستایی و عشایر ستاد دهه فجر استان البرز خبر داد

برپایی نمایشگاه توانمندی روستائیان و عشایر البرز

عصر نمایشگاه-دبیر کمیته روستایی و عشایر ستاد دهه فجر استان البرز از برگزاری نمایشگاه توانمندی ها و ارائه فرهنگ و سنن روستائیان و عشایر این استان در دهه مبارک فجر خبرداد.

برپایی نمایشگاه توانمندی روستائیان و عشایر البرز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ،علی نقدی بازنشین در نشست اعضای کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان البرز که در جهاد کشاورزی استان برگزار شد، افزود: پیش بینی می شود که یک نمایشگاه استانی و در روستاها و مناطق عشایری هر شهرستان نیز برگزار شود.
    وی با اشاره به اینکه حدود 30 دستگاه استانی عضو این ستاد هستند، پیشنهاد داد تا هر دستگاه یک یا دو برنامه اصلی برای برگزاری در روستاها را ارائه کنند.

    وی از جمله برنامه های پیشنهادی توسط جهاد کشاورزی در دهه مبارک فجر در بخش روستایی و عشایری را آذین بندی روستاها و مناطق عشایری، برگزاری مسابقه های ورزشی همچون تنیس روی میز، طناب کشی و اسب سواری، تجلیل از مقام والای شهدای روستائی و عشایری و دیدار با مسئولین استانی برشمرد.

    نقدی بازنشین، برگزاری جشنواره روستایی، حضور روستائیان و عشایر در راهپیمایی 22 بهمن، مسابقه های ورزشی کارکنان دستگاه ها و جوامع روستایی، مسابقه قرآنی و ترویجی را از دیگر این برنامه های پیش بینی شده عنوان کرد.

    وی در خصوص مکان برگزاری این نمایشگاه گفت: در صورت مساعدت و همکاری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان در نظرداریم این نمایشگاه را در کاروانسرای شاه عباسی کرج برگزار کرده و در غیراین صورت نیاز به همکاری شهرداری کرج برای برگزاری این نمایشگاه داریم.

    در ادامه این نشست نمایندگان دستگاه های عضو این ستاد به ارائه برنامه های پیش بینی شده خود برای ایام مبارک دهه فجر 94 پرداختند که برگزاری مسابقه های فرهنگی، نمایشگاه کتاب، برگزاری مسابقه کتابخوانی، فوتسال، روزنامه دیواری، سخنرانی و جشن، نورافشانی و... از جمله این برنامه های پیشنهادی بود.

    در این نشست نمایندگان دستگاه هایی همچون شهرداری کرج، فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز، دامپزشکی، منابع طبیعی و آبخیزداری، میراث فرهنگی و گردشگری، سپاه، تعاون روستایی و... حضور داشتند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت