سرپرست نمایشگاه کاسپین زنجان خبر داد

برگزاری دو نمایشگاه خانه مدرن و تجهیزات آشپزخانه در زنجان

عصر نمایشگاه- سرپرست نمایشگاه کاسپین زنجان از برنامه‌ریزی برای برگزاری همزمان دو نمایشگاه خانه مدرن و صنایع و تجهیزات آشپزخانه خبر داد و گفت: این نمایشگاه از۵ تا ۱۱ بهمن برنامه‌ریزی شده است.

برگزاری دو نمایشگاه خانه مدرن و تجهیزات آشپزخانه در زنجان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ،محمد فاطمی از برنامه‌ریزی برای برگزاری نمایشگاه خانه مدرن در سایت نمایشگاهی کاسپین زنجان خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه برای5 تا 11 بهمن ماه برنامه‌ریزی شده است.

    وی به برگزاری همزمان نمایشگاه صنایع و تجهیزات آشپزخانه به صورت همزمان با نمایشگاه خانه مدرن اشاره و اضافه کرد: این نمایشگاه در 38 غرفه، یک هزار متر مربع فضای غرفه بندی در 2 هزار متر مربع فضای عمومی برگزار می‌شود.

    سرپرست نمایشگاه کاسپین زنجان تعداد غرفه‌های پیش‌بینی شده برای نمایشگاه خانه مدرن را 110 غرفه اعلام و تصریح کرد: این نمایشگاه در 3 هزار متر مربع غرفه‌‌بندی شده و 5 هزار متر مربع فضای عمومی برگزار می‌شود.

    فاطمی افزود: نمایشگاه خانه مدرن و صنایع و تجهیزات آشپزخانه با حضور شرکت کنندگانی از استان‌های تهران، زنجان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، قم و خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

    وی دیگر نمایشگاه پیش رو در سایت نمایشگاهی کاسپین زنجان را نمایشگاه انبوه سازان و ماشین‌های راه سازی و عمران اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه برای 15 تا 19 بهمن ماه برنامه‌ریزی شده است.

    سرپرست نمایشگاه کاسپین زنجان نمایشگاه فرش ماشینی، موکت و چراغ‌های تزئینی را دیگر نمایشگاه برنامه‌ریزی شده برای بهمن ماه عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه از 26 تا 30 بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

    فاطمی به برگزاری همزمان نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و دارویی با نمایشگاه فرش ماشینی، موکت و چراغ‌های تزئینی اشاره کرد و گفت: نمایشگاه تخصصی آرایشی، بهداشتی، شوینده‌ها و مواد سلولزی هم همزمان با این دو نمایشگاه برگزار می‌شود.

    وی آخرین برنامه نمایشگاه سایت نمایشگاهی کاسپین زنجان را در سال جاری فروش بهاره عنوان کرد و ادامه داد: این نمایشگاه برای 14 تا 21 اسفند ماه برنامه‌ریزی شده است.

    سرپرست نمایشگاه کاسپین زنجان با اشاره به برگزاری چهار نمایشگاه تا پایان سال جاری در این سایت افزود: این نمایشگاه‌ها به لحاظ موضوعی 6 نمایشگاه است که در چهار نوبت برگزار می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت