قایم مقام وزیر در راستای نمایشگاه های فروش بهاره مطرح کرد!

امیدورایم اصناف خودشان فروش فوق العاده بگذارند

عصر نمایشگاه- قائم مقام وزیر صنعت،معدن و تجارت در خصوص برگزاری نمایشگاه بهاره با توجه با تبلیغات برگزاری آن در نقاط مختلف شهر گفت:با توجه به رکود اقتصادی ، بسیاری از کالاها در صنایع و مغازه ها مانده است امیدورایم اصناف خودشان فروش فوق العاده بگذارند.

امیدورایم اصناف خودشان فروش فوق العاده بگذارند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از فرهنگ نیوز ،مجتبی خسروتاج قائم مقام وزیر صنعت،معدن و تجارت در خصوص برگزاری نمایشگاه بهاره با توجه با تبلیغات برگزاری آن در نقاط مختلف شهر گفت:با توجه به رکود اقتصادی ، بسیاری از کالاها در صنایع و مغازه ها مانده است و با توجه به زمان آخر سال که همه به دنبال نقدینگی هستند به طور اتوماتیک فضای رقابتی به وجود می آید و امیدورایم اصناف خودشان فروش فوق العاده بگذارند.

    مجتبی خسروتاج افزود:متاسفانه آمار تولید ما نسبت به سال گذشته نگران کننده بوده و در بیشتر صنایع رشد منفی داشته ایم و بر همین اساس دولت تصمیم گرفته که با اتخاذ برخی برنامه های اقتصادی بازار را تحریک کند و مردم را به خریدن ترغیب کند.

    وی افزود:طرح کارت های خرید اعتباری و فروش اقساطی خودرو به همین منظور بود که دیدیم در مورد خودرو این طرح با استقبال خوبی مواجهه شد.

    سخنگوی وزارت صنعت با اشاره به دیگر برنامه های دولت گفت:خرید دین نیز برای کالاهای واسطه ای آغاز شده  و این کار از سوی بانکها در حال انجام است و ما امیدواریم این طرح نیز به بازار کمک کند.

    خسروتاج با ابراز امیدواری نسبت به بهتر شدن وضعیت بازار گفت:ما امیدواریم با اجرایی شدن برجام و رفع تحریم ها شاهد تحرک در بازار باشیم البته نباید این انتظار را داشت که یک شبه به بازار شوک وارد شود اما با اطمینانی که مردم از روند لغو تحریم ها پیدا خواهند کرد بازار نیز به مرورو زمان بهتر خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت