رایزن فرهنگی ایران بیان کرد

تبریک «برجام» در نمایشگاه بین المللی گردشگری اتریش

عصر نمایشگاه- جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه گردشگری کشور اتریش برای اولین بار حضور یافته که این حضور امروز چهره دیگرگونه به خود گرفت و غرفه ملی ایران پذیرای علاقه‌مندانی بود که برای تبریک اجرای برجام آمده بودند.

تبریک «برجام» در نمایشگاه بین المللی گردشگری اتریش
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ،نمایشگاه گردشگری اتریش در حال حاضر در شهر وین در حال برگزاری است و امروز به کار خود پایان می‌دهد.

    پس از توافقات و اجرای برجام که روز گذشته در این کشور به اجرا در آمد، بساری از افراد و چهره‌های سیاسی همچنین ایرانیان مقیم اتریش با حضور در غرفه جمهوری اسلامی ایران این موفقیت دیپلماتیک را تبریک گفتند.

    محمدرضا وصفی رایزن فرهنگی ایران در وین با بیان این خبر اظهار داشت: رییس و اعضای انجمن‌های دوستی، وزیر دفاع سابق اتریش، جمعی از اساتید دانشگاه، گروه های علاقمند به فرهنگ و تمدن ایرانی، پاره ای از نمایندگان احزاب از صبح امروز با حضور در غرفه ایران این موفقیت را تبریک می گویند.

    این نمایشگاه گردشگری که با شرکت 70 کشور از پنجشنبه هفته گذشته کار خود را آغار کرده بود امروز پایان می یابد. این در حالی است که ایران نیز در این نمایشگاه غرفه نسبتا بزرگی دارد.

    نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری و تعطیلات امروز در حالی به اتمام می‌رسد که اتریشی ها در سال چهارده حقوق دریافت می کنند و یک حقوق به منظور مسافرت به آنها پرداخت می شود از این رو این چنین نمایشگاه ها اغلب با استقبال همراه است. از سوی دیگر نزدیک چهل تن از فعالان صنعت گردشگری از بخش خصوصی نیز در نمایشگاه حضور دارند.

    این گزارش اضافه می‌کند این اولین حضور ملی و گسترده کشورمان در نمایشگاه یادشده است. در این چهار روز بیش از پنجاه هزار کاتولوگ و بروشور از جاذبه های گردشگری توزیع شده است که تماما تا ظهر روز آخر پایان یافته است.

    شرکت هایی که به معرفی تخصص های خود در ایران گردی می پردازند. بسیار موفق عمل کرده و مخاطب های خوبی را به شکل گروهی و غیر گروهی برای سفر به ایران جذب کرده اند.

    اتریشی ها از اینکه بسیاری از هتل های مورد نظرشان در تاریخ هایی که تمایل به سفر به ایران دارد، ظرفیت پذیرش مسافر ندارد، گله مند بودند.

    در غرفه ملی ایران صنعتگری از استان یزد حضور داشت و هر روز عصر با موسیقی سنتی ایرانی و چای داغ و شیرینی ایرانی از اتریشی ها پذیرایی شد.

    در این چهار روز بیش از پنجاه هزار نفر از غرفه جمهوری اسلامی ایران بازدید کردند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت