معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی خبر داد:

برگزاری نمایشگاه‌ بین المللی گردشگری ۲۰۱۸ در تبریز

عصر نمایشگاه- معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به اقدامات مورد نیاز برای فرهنگ سازی جذب گردشگر و برخورد مناسب با گردشگران، گفت: انجام کارهای فرهنگی و زمینه سازی در مردم، برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی گردشگری در تبریز، مهم‌ترین موضوعات مطرح شدن در حوزه گردشگری ۲۰۱۸ تبریز است.

برگزاری نمایشگاه‌ بین المللی گردشگری ۲۰۱۸ در تبریز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، محمدصادق پورمهدی در جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری گردشگری استان برای تبریز 2018، با اشاره به اینکه باید ساختار جدیدی برای برگزاری بهتر برنامه‌های گردشگری 2018 تعریف شود، اظهار داشت: در این ساختار، رئیس شورای سیاست گذاری، استاندار است و شهردار به عنوان نائب رئیس اجرایی، نقش پررنگی دارد و دبیری آن را نیز میراث فرهنگی بر عهده دارد.

    وی با تاکید بر اینکه خدمات حمل و نقل داخل شهری از فرودگاه، راه آهن و ترمینال‌ها تا داخل شهر، باید تا قبل از موعد 2018 حل شود، افزود: نوسازی ناوگان تاکسیرانی مهم است و در کنار آن، فضا سازی و بهبود وضعیت راه آهن و اتمام ترمینال و... باید در اولویت برنامه‌های گردشگری در دو سال آینده باشد.

    معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به اقدامات مورد نیاز برای فرهنگسازی جذب گردشگر و برخورد مناسب با گردشگران، گفت: انجام کارهای فرهنگی و زمینه سازی در مردم، برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی گردشگری در تبریز، مهم‌ترین موضوعات مطرح شدن در حوزه گردشگری 2018 تبریز است.

    پورمهدی، با تاکید بر اینکه باید در انتخاب مشاور برای گردشگری 2018 موضوع مشخصی را برای مشاور و موضوع مطالعاتی آن، تعریف کنیم، ابراز داشت: باید از تجربیات سایر شهرهایی که قبل از تبریز به عنوان شهرهای نمونه گردشگری جهان اسلام انتخاب شده‌اند، نهایت استفاده را ببریم.

    وی، با بیان اینکه نگاه به کمیته‌ها باید کاربردی باشد و به اجرای عملیاتی منتج شود، تصریح کرد: باید با نقشه راه مناسب برای 2018 پازل‌های اجرایی را به بهترین وجه، مورد استفاده قرار دهیم.

    معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، افزود: می‌توانیم با جمع بندی در این شورا اولویت پرداخت وام بانک‌ها را تا 2018 به سمت گردشگری سوق دهیم تا زیرساخت‌های لازم فراهم شود.

    پورمهدی با بیان اینکه سیستم اداری معیوب بوده و چاق شده که موجب پیچیدگی کارهای اجرایی شده است، گفت: هر موضوعی وارد ادارات شده، دچار مشکل و سردرگمی شده و دوباره به شورای عالی بر می‌گردد تا دوباره خود ما برای آن تصمیم گیری کنیم.

    وی با تاکید بر اینکه راهبرد مناسبی برای گردشگری اسلامی نیاز داریم، تصریح کرد: با اجرایی شدن برجام و افزایش ارتباطات با سایر کشورها، گردشگر افزایش می‌یابد و باید تا قبل از 2018 نیز برای تأمین زیر ساخت‌های گردشگری تلاش کنیم.

    معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، با تاکید بر اینکه نقش بخش خصوصی باید در توسعه گردشگری تبریز استفاده شود، ابراز داشت: شرکت‌های بخش خصوصی با خرید و ورود خودروهای تاکسی مدرن خارجی، حمل و نقل شهری را بهبود داده و آموزش‌های لازم را برای برخورد مناسب با گردشگران ارائه دهیم.

    پورمهدی با بیان اینکه در ورودی شهر نمادهایی از تبریز را باید ایجاد و نصب کنیم، افزود: تلفیق نماد تاریخی و فرهنگی و مدرن تبریز می‌تواند برای تبلیغ و ایجاد برند شهری و جذب گردشگر مؤثر باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت