استقبال از نمایشگاه سیمای امید در مازندران، دشمنان نظام را مایوس از توطئه های گوناگون کرد

عصر نمایشگاه- مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری گفت: استقبال از نمایشگاه سیمای امید در مازندران و عملکرد نظام و دولت، دشمنان نظام را مایوس از توطئه و دسیسه های گوناگون کرد.

استقبال از نمایشگاه سیمای امید در مازندران، دشمنان نظام را مایوس از توطئه های گوناگون کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از شبستان، حسینعلی طالبی، مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری، امروز (8 شهریور) در حاشیه نمایشگاه سیمای امید در مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران   گفت: عملکرد یک ساله منطقه ساری، تحت پوشش قرار دادن حدود 50 هزار خانوار است که در طی سه سال از عمر دولت تدبیر و امید، 45 هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

     

    وی افزود: در سه سال دولت تدبیر و امید، 10 باب CNG راه اندازی شد و در هفته دولت سال جاری، گازرسانی به شهرستان های بهشهر و بابلسر صورت گرفت و همچنین پمپ بنزین دو منظوره در پل سفید سوادکوه، افتتاح شد.

     

    طالبی اظهار کرد: شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری از انبارهای استراتژیک ذخیره سازی نفت به شمار می آید و بیشتر وقت  خود را به استفاده از CNG به جای نفت، معطوف نموده است.

     

    وی بیان کرد: استان مازندران و امکانات در این استان را باید برای تمام کشور در نظر گرفت چرا که دیار علویان در روزهای تعطیل عید نوروز و مابقی اوقات علاوه بر مسافرین، میزبان مهمان کوی یار، حضرت علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) بوده و این روند ادامه دارد.

     

    طالبی ابراز کرد: در سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل، شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری، اقدامات خوبی جهت بکارگیری گاز طبیعی به جای نفت، استفاده  از پساب های آب های فاضلاب و تبدیل آن به آب های مصرفی برای گیاهان و درختان و بهره گیری از لامپ های کم مصرف، نموده است.

     

    وی گفت: در دولت تدبیر و امید، کارها طبق قانون صورت می گیرد و هزینه بودجه ها به صورت قانونمند است.

     

    طالبی اظهار کرد: نمایشگاه سیمای امید در فضایی کوچک، استقرار یافته است و بنابر منویات مقام معظم رهبری(دامت برکاته) که عملکردها، بیان شود بنابراین می طلبد، فضای نمایشگاه در مساحتی بزرگ تر بنا می شد.

     

    وی بیان کرد: استقبال خوب از این نمایشگاه و عملکرد نظام و دولت، دشمنان نظام را مایوس از توطئه و دسیسه های گوناگون در کشور جمهوری اسلامی ایران می کند و حتی به فکر این عمل هم نمی افتند.

     

    طالبی ابراز کرد: تبلیغات بیشتر و گسترده تر یکی از مواردی است که برای نمایشگاه سیمای امید باید تدارک دیده می شد و حتی انعکاس آن به دهیاری ها و شهرداری ها نیز می رسید تا همه اقشار جامعه از آن، بهره مند می شدند.

     

    وی گفت: کارهای فرهنگی و دینی بسیاری در شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری صورت گرفته و همچنان ادامه دارد که رتبه های برتر فرزندان کارکنان، برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی نماز در سالن ایثار، بیان احکام و مسائل دینی و فرهنگی بین دو نماز ظهر و عصر، دیدار با خانواده شهدا در هفته دولت،برپایی اردوهای تفریحی و ورزشی، نشریه الکترونیکی، پخش دعای خاصه امام رضا(علیه السلام) راس ساعت 8 صبح، اعزام راهیان نور و زیارت مرقد امام خمینی(رحمت الله علیه)، گوشه ای از این فعالیت ها است.

    طالبی تصریح کرد: بهره وری مطلوب تمام ادارات با پیاده کردن فرهنگ اسلامی، امکان پذیر است و این امر به بهبود نظم و انظباط نیز کمک شایانی می کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت