نمایشگاه نقاشی کودکان « دیار گروس »در گالری حوزه هنری بیجار

عصر نمایشگاه- به همت حوزه هنری شهرستان بیجار و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان نمایشگاه نقاشی کودکان « دیار گروس » به مدت یک هفته از ۱۰ الی ۱۷ شهریور در گالری حوزه هنری شهرستان بیجار برپا می گردد .

نمایشگاه نقاشی کودکان « دیار گروس »در گالری حوزه هنری بیجار
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کردستان،  حسین زنجانی   سرپرست حوزه هنری شهرستان بیجار  ضمن اعلام این خبر گفت : در این نمایشگاه آثارهنرجویان کودک و نوجوان کلاس های نقاشی کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حوزه هنری به منظور حمایت از فرهنگ وهنر کودکان و نوجوانان از روز چهارشنبه 10 شهریور به مدت یک هفته برپا می باشد .

    وی افزود:این نمایشگاه با هدف معرفی توانایی های کودکان در زمینه نقاشی که در رده‌های سنی مختلف کودک و نوجوان در طول ترم تابستان  فعالیت و آموزش دیده اند برپا می شود . 

    زنجانی تصریح کرد: در این نمایشگاه تعداد 40 اثر از 40 هنرجوی نقاشی هنر آموزان کودک و نوجوان دیار گروس به نمایش گذاشته می شود .

    وی با اشاره به فعالیت های آموزشی حوزه هنری در ترم تابستان گذشته گفت : در این ترم با توجه به فرصت اوقات فراغت علاقه مندان به فراگیری رشته های هنری ، آموزش رشته های مختلف موسیقی ، تجسمی، نمایش ، سینما ، آفرینش های ادبی شعر و داستان کردی و فارسی در دونوبت صبح وعصر برگزار گردید و بیش از 100 نفر هنرجو در این کلاس ها ثبت نام و تحت آموزش قرارگرفتند.

    سرپرست حوزه هنری بیجار افزود: در پایان دوره های برگزار شده که با حضور اساتید توانمند بیجاردررشته های مختلف برگزار گردید در نظر سنجی های صورت گرفته خوشبختانه رضایت بسیار بالای هنرجویان از کلاس ها حاصل گردید .

    زنجانی  در پایان ضمن دعوت از تمامی علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه گفت :نمایشگاه ساعت 11 روز چهارشنبه 10 شهریور افتتاح و در ایام برگزاری در دو نوبت صبح وعصر از ساعت 10 تا 12 و 16 الی 20 آماده بازدیدمی باشد و انشاء ا... با حضور خانواده های محترم ازتمامی هنرجویان کودک کلاس نقاشی با اهداء لوح  تجلیل می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت