برگزاری نمایشگاه توانمندیهای هوایی و فضایی ایران

عصر نمایشگاه- برای اولین بار ششمین نمایشگاه توانمندیی های هوایی و فضایی ایران در دریاچه چیتگر برگزار می شود چراکه در این مکان، امکان برگزاری ایرشو برای هواپیماهای دو تا ۱۲ نفره و هلیکوپترها فراهم است.

برگزاری نمایشگاه توانمندیهای هوایی و فضایی ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از عصر ایران ،محقق ششمین نمایشگاه صنایع هوایی و فضایی از چهارم تا ششم آذرماه در باند هوایی دریاچه چیتگر برگزار می شود.

     امین سالاری، رئیس اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران گفت:برای اولین بار ششمین نمایشگاه توانمندیی های هوایی و فضایی ایران در دریاچه چیتگر برگزار می شود چراکه در این مکان، امکان برگزاری ایرشو برای هواپیماهای دو تا 12 نفره و هلیکوپترها فراهم است.

    وی گفت: علاوه بر شرکت‌های خارجی، شرکت‌های داخلی خصوصی، شرکت‌های دولتی فعال در صنعت هوانوردی و شرکت‌های هواپیمایی نیز در این نمایشگاه شرکت خواهند داشت.

    رئیس اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران درباره شرکت‌های خارجی حاضر در این نمایشگاه گفت: شرکت‌های خارجی حاضر در نمایشگاه در حوزه تعمیر و نگهداری، ساخت هواپیما و تجهیزات فرودگاهی فعالیت دارند و قرار است هیات های تخصصی فعال در این حوزه از نمایشگاه هوایی و فضایی بازدید کنند.

    وی با بیان اینکه 15 کارگاه آموزشی و 3 سمینار تخصصی در این نمایشگاه برگزار خواهد شد، عنوان کرد: قرار است چندین رونمایی در این نمایشگاه داشته باشیم.

    به گفته سالاری، قرار است مسابقاتی با موضوعات طراحی و نوآوری پهپاد و وسایل پرنده بدون سرنشین، رباتهای پرنده با ماموریت چک و خنثی سازی، رباتهای پرنده عملیاتی با حداکثر مداومت پرواز برگزار شود.

    ششمین نمایشگاه فناوری های هوایی و فضایی در تاریخ 4 تا 6 آذر 1394 ( 25 تا 27 نوامبر) برگزار خواهد شد.

    این نمایشگاه بین‌المللی با همکاری های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اتحادیه صنایع هوایی و فضایی کشور، سازمان هواپیمایی کشوری، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزارت راه و شهرسازی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امورخارجه، مرکز همکاری‌های فناوری ریاست جمهوری، اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران، سازمان صنایع هوا فضا، سازمان فرودگاه‌ها، سازمان صنایع هوایی، قرارگاه ثارالله تهران، ارتش، سپاه پاسداران و دیگر سازمان‌ها و نهادهای مرتبط برگزار می شود.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت