مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان:

عملکرد هشتمین نمایشگاه سراسری کتاب زنجان رضایت بخش بود

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: با توجه به استقبال ناشران، بازدیدکنندگان و بن های فروخته شده، عملکرد هشتمین نمایشگاه سراسری کتاب در این استان رضایت بخش محسوب می شود.

عملکرد هشتمین نمایشگاه سراسری کتاب زنجان رضایت بخش بود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، ناصر مقدم  افزود: طی 2 روز که مدت برگزاری نمایشگاه تمدید شد، استقبال از آن بیش از حد انتظار بود.
    وی یادآورشد: مردم به طور معمول انجام بسیاری از کارهای خود را به دقایق آخر موکول می کنند که مراجعه به نمایشگاه کتاب و خرید کتاب نیز در همین شرایط قرار داشت.
    مقدم اظهار کرد: تا روز شنبه در حدود یک میلیارد و 800 میلیون ریال بن کتاب به افراد واجد شرایط فروخته شد و به میزان دو برابر این رقم بدون خرید بن، کتاب به فروش رفت.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: با توجه به استقبالی که ناشران و خریداران از نمایشگاه داشتند، استاندار هم دستور تمدید 2 روزه آن را دادند و هماهنگی ها با تهران و محل برگزاری نمایشگاه انجام شد.
    وی به همزمانی نمایشگاه دایر شده در نمایشگاه های بین المللی کاسپین با نمایشگاه کتاب اشاره و خاطر نشان کرد: همین موضوع سبب شد تا نمایشگاه کتاب در محل مصلای خاتم الانبیا دایر شود.
    مقدم ادامه داد: با وجود اینکه فضای نمایشگاهی کاسپین با مصلا غیر قابل مقایسه است، با این وجود این فضا نیز محسنات خاص از جمله دسترسی آسان و تردد راحت به علت هم سطح بودن را داشت.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: بانک عامل نمایشگاه 'بانک شهر' همکاری خوبی با نمایشگاه داشت و مجموعه عواملی که می توانستند به خوبی کمک کردند.
    وی به حضور نداشتن برخی از ناشران و کتب تازه منتشر شده در نمایشگاه سراسری کتاب زنجان اشاره و اضافه کرد: باید به این توجه کنیم که چقدر توانسته ایم ناشران موفق و خوب را در این نمایشگاه داشته باشیم و هیچ اجباری برای حضور همه ناشران در نمایشگاه های استانی نیست.
    مقدم ابراز کرد: این نمایشگاه عمومی است و نباید انتظار داشت که همه کتاب های تخصصی در آن حضور داشته باشند.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: کتاب هایی که امکان داشته در این نمایشگاه عرضه شده و برخی از کتاب ها را هرگز در هیچ نمایشگاهی شرکت نمی دهند، چرا که مشتریان خاص خود را دارند و قبل از انتشار به فروش می روند.
    هشتمین نمایشگاه سراسری کتاب زنجان از دوم شهریور دایر شد و بنا بود تا هشت همین ماه ادامه داشته باشد که دستور تمدید آن تا دهم شهریور صادر شد.
    نمایشگاه سراسری کتاب زنجان در محل مصلای خاتم الانبیا برای بازدید عموم علاقه مندان دایر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت