توسط جمعیت خیریه قلبهای سبز;

نمایشگاه عکس "از فرش تا عرش " برای کمک به کودکان سرطانی برگزار می شود

عصر نمایشگاه- عواید برگزاری این نمایشگاه به کودکان مبتلا به سرطان دانش آموزان مستعد بی بضاعت جمعیت خیریه قلبهای سبز اهدا خواهد شد.

نمایشگاه عکس "از فرش تا عرش " برای کمک به کودکان سرطانی برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از نصر، نمایشگاه عکاسی " از فرش تا عرش" با روش عکاسی حجم و نور، به نفع کودکان مبتلا به سرطان ودانش آموزان بی بضاعت برگزار می گردد.

    وحید محمودی مدیر عامل جمعیت خیریه قلبهای سبز تبریز، در خصوص برگزاری این نمایشگاه گفت :  نمایشگاه عکس "از فرش تا عرش" به همت خانم شیرین ورقائیان از یاوران وخیرین جمعیت در محل اداره کل ارشاد آذربایجان شرقی برگزار می گردد.در این نمایشگاه خیریه عکس های ثبت شده توسط ایشان در معرض نمایش و فروش قرار خواهد گرفت که سود حاصل از فروش این تابلوها برای هزینه ی درمان کودکان مبتلا به سرطان ودانش آموزان مستعد بی بضاعت صرف خواهد شد.

    وی اذعان داشت: جمعیت خیریه قلبهای سبز در طی فعالیت 15 ساله خود ، هموار افتخار داشته که همدلی و همراهی هنرمندان خیر تبریز در رشته های مختلف را در کنار خود داشته باشد.هدف از برپایی چنین نمایشگاه هایی، ترویج فرهنگ انسان دوستی و کمک به همنوع با همراهی یاوران هنرمند است.

    گفتنی است این نمایشگاه عکس خیریه از تاریخ 13 الی 18 شهریور ماه،در سالن استاد یاسمی واقع در اداره کل فرهنگ وارشاد استان آذربایجان شرقی و از ساعت 15 الی 20 برگزار می شود.

    لازم بذکر است، جمعیت خیریه قلبهای سبز بعنوان نخستین موسسه خیریه با اهداف آموزش – تحصیلی در تبریز، به عنوان یک تشکل غیر انتفاعی، غیر دولتی و غیر سیاسی است که مجوز اولیه خود را از سازمان ملی جوانان در اردیبهشت سال 1380 اخذ کرده و حیطه فعالیت ها و اهداف خود را در اساسنامه مشخص نموده است. اعضای تشکیل دهنده این جمعیت شامل نیروهای جوان و تحصیل کرده، اساتید دانشگاهها، پزشکان، متخصصان، تجار و خیرین بنام شهر بدون هیچگونه چشم داشت مادی و فقط با نیت خیر و نوعدوستی قدم در این راه نهاده اند و تاکنون برای پیشبرد اهداف جمعیت تمام تلاش خود را نموده اند.

    آدرس موسسه خیریه قلبهای سبز- تبریز خیابان شریعتی جنوبی -روبروی دانشکده پرستاری خیابان سعدی پلاک 37و تلفن تماس: 04135533285

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت