کیفی سازی هر چه بیشتر نمایشگاه های حوزه شهری در اصفهان

عصر نمایشگاه-در جلسه ای که در خصوص کیفی سازی نمایشگاه های مرتبط با حوزه خدمات شهری مانند نمایشگاه مبلمان شهری و خدمات شهری، گل و گیاه، گیاهان دارویی و ماهیان تزیینی برگزار شده بود ؛ تبادل نظرهایی در خصوص برگزاری اولین جشنواره بین المللی فناوری های شهری انجام شد.

کیفی سازی هر چه بیشتر نمایشگاه های حوزه شهری در اصفهان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان ،مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با مهندس مصور معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان و مهندس عرفان منش مدیر اداره نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان دیدار و گفت و گو کرد.در این جلسه در خصوص کیفی سازی نمایشگاه های مرتبط با حوزه خدمات شهری مانند نمایشگاه مبلمان شهری و خدمات شهری، گل و گیاه، گیاهان دارویی و ماهیان تزیینی گفت و گو شد.

    همچنین تبادل نظرهایی در خصوص برگزاری اولین جشنواره بین المللی فناوری های شهری صورت گرفت.

    بر این اساس مقرر شد جلساتی با حضور کلیه دستگاه های وابسته شهرداری که در این سه موضوع دخیل و تأثیرگذار هستند از جمله سازمان پارک ها و فضای سبز، سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان، سازمان بازیافت و میادین و ساماندهی مشاغل شهری با شرکت نمایشگاه های اصفهان برای هماهنگی و برگزاری هرچه بهتر این سه نمایشگاه برگزار شود که در اولین جلسه از این جلسات مشترک، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های اصفهان و معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان حضور خواهند یافت.

    همچنین در این جلسه به دلیل نزدیک بودن زمان برگزاری نمایشگاه مبلمان و خدمات شهری با اولین جشنواره فناوری های شهری که از سوی شهرداری اصفهان برگزار خواهد شد، بر رفع همپوشانی های غیر مفید در برگزاری دو رویداد مذکور تأکید شد.

    بر این اساس نمایشگاه مبلمان و خدمات شهری بر زیرگروه های سخت افزاری و تجهیزات شهری تمرکز دارد و شهرداری اصفهان به عنوان مجری اولین جشنواره فناوری های شهری در حوزه تکنولوژی و بحث های علمی- تحقیقاتی فعالیت خواهد کرد.

    در این جلسه رسول محققیان مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با اشاره به تدوین طرحی در خصوص تأثیرگذاری تبلیغات شهری و ساماندهی این تبلیغات توسط روابط عمومی شرکت نمایشگاه های اصفهان، پیشنهاداتی مطرح کرد که مقرر شد مهندس مصور این پیشنهاد را در کمیته تبلیغات شهری مطرح کند.

    در این دیدار مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، آخرین وضعیت پروژه نمایشگاه بزرگ را نیز تشریح کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت