درخواستی برای برگزاری نمایشگاه مطبوعات در مجموعه شهر آفتاب ارائه نشده است

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه شهر آفتاب گفت: تاکنون درخواستی برای برگزاری نمایشگاه مطبوعات در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب از سوی مسئولان مربوطه به این شرکت ارسال نشده است.

درخواستی برای برگزاری نمایشگاه مطبوعات در مجموعه شهر آفتاب ارائه نشده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا،  سید محمد سیدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در صورت دریافت تقاضا برای برگزاری نمایشگاه مطبوعات در شهر آفتاب، این درخواست در کمیته نمایشگاهی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

    * تقویم نمایشگاهی شهر آفتاب بزودی در سایت مجموعه منتشر می شود
    سیدی در پاسخ به انتقادات مطرح شده درخصوص ارائه نکردن تقویم نمایشگاهی شهر آفتاب اظهار کرد: تقویم نمایشگاهی این مجموعه آماده شده و بزودی در پایگاه اطلاع رسانی شرکت منتشر می شود.
    وی گفت: طرح این مسایل حاشیه ای به دلیل عدم آشنایی افراد با وظایف و کارکردهای مجموعه های نمایشگاهی است.
    سیدی یادآور شد: براساس تقویم تعریف شده، برگزاری 16 نمایشگاه تا پایان سال جاری در مجموعه شهر آفتاب برنامه ریز شده است.
    مدیرعامل مجموعه نمایشگاه شهر آفتاب تصریح کرد: روند برگزاری نمایشگاه اقتضائات خود را دارد و ممکن است انجام هماهنگی برای برگزاری یک نمایشگاه تا دو سال نیز طول بکشد.
    به گفته وی ارائه تقویم نمایشگاهی یکی از دل مشغولی های مدیریت شهر آفتاب است و این مجموعه بدون توجه به مسائل حاشیه ای کار خود را با رویکرد بلندمدت ادامه می دهد.

    * دومین میزبانی شهر آفتاب با برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت چوب
    سیدی در ادامه از برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت چوب، ماشین آلات، ابزار، یراق آلات و تجهیزات وابسته 15 تا 19 شهریور در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب خبر داد.
    وی افزود: علاقمندان می توانند در مدت زمان برگزاری این نمایشگاه همه روزه از ساعت 10 تا 19 از محصولات عرضه شده دراین نمایشگاه دیدن کنند.
    سیدی خاطرنشان کرد: برای تسهیل دسترسی مراجعه کنندگان به نمایشگاه صنعت چوب، ماشین آلات، ابزار، یراق آلات و تجهیزات وابسته با معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران هماهنگی لازم برای سرویس دهی به بازدیدکنندگان بعمل آمده است.
    وی اظهار کرد: خط مترو مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در زمان برگزاری نمایشگاه صنعت چوب آمادگی لازم برای سرویس دهی مطلوب به بازدیدکنندگان را دارد.
    سیدی تصریح کرد: با بهره برداری از مترو فرودگاه امام راحل (دهه فجر امسال) استفاده از مترو شهر آفتاب به زمان برگزاری نمایشگاه ها محدود نمی شود.
    سیدی درخصوص مبنای قیمت گذاری غرفه ها نیز گفت: شاخص های مختلفی از جمله قیمت تمام شده، مقایسه با رقبا و انتخاب مالک در این امر دخیل است و در قیمت گذاری غرفه ها به تمام زوایا توجه می شود.
    مدیرعامل شرکت نمایشگاه شهر آفتاب با اشاره به دستور شهردار تهران مبنی بر تسریع در توسعه مجموعه شهر آفتاب از رایزنی با سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای توسعه مجموعه و ساخت فاز دوم آن خبر داد و گفت: در فاز دوم مساحت سالن های نمایشگاهی به 120 هزار مترمربع خواهد رسید.
    وی با اشاره به آماده بودن زیرساخت ها در مجموعه شهر آفتاب خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم این مجموعه در بازه زمانی سه تا پنج ساله تکمیل شود.
    مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در جنوب شهر تهران در زمینی به مساحت 138 هکتار در مجاورت مرقد مطهر امام خمینی (ره) و به فاصله اندکی از فرودگاه امام خمینی (ره) واقع شده است.
    این مجموعه دارای یک ورودی شرقی از بزرگراه تهران- قم و یک ورودی از کمربندی شهر آفتاب است.
    مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب اردیبهشت ماه امسال با برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب به بهره برداری رسید.
    این مجموعه با هدف برگزاری نمایشگاههای ملی و بین المللی با توجه به ایجاد مشکلات ترافیکی در زمان برگزاری نمایشگاه در داخل شهر تهران احداث شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت