چگونه در نمایشگاه اختصاصی ایران در هرات مشارکت کنیم

عصر نمایشگاه- نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در هرات – افغانستان۱۱ الی۱۴ آبانماه ۹۵ با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران در هرات- تالار مولانا جلال الدین محمد بلخی برگزار می شود .

چگونه در نمایشگاه اختصاصی ایران در هرات مشارکت کنیم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » ، بیش از 95 درصد نیاز های کشور افغانستان به صورت واردات از سایر کشور ها به خصوص کشور های همسایه تامین میگردد .

    طبق گزارش گمرک جمهوری اسلامی ایران صادرات به افغانستان در 6 ماهه نخست سال 94 بیش از یک میلیارد دلار می باشد که نزدیک به 10% از ارزش کل صادرات جمهوری اسلامی ایران را تشکیل می دهد . در حال حاضر این کشور در مقایسه با تمام کشورهای منطقه پایین ترین نوع   تعرفه ی گمرکی را داراست .

    با عنایت به کیفیت مرغوب ، تعرفه ی مناسب ، مسیر نزدیک و سهل الوصول ، رعایت استانداردهای کالاها و خدمات ایرانی ، در این کشور از جایگاه خاصی برخوردار است . مردم افغانستان به علت زندگی در ایران با کالاهای ایرانی آشنایی کامل داشته و ترجیح می دهند از آنها استفاده نمایند .

    با توجه به توسعه صنعت لوازم خانگی و ورود کالاهایی با کیفیت به بازار زمینه صادرات اینگونه کالاها فراهم و بازار بکر افغانستان آماده ورود اینگونه کالاها می باشد.

    با توجه به افزایش توان خرید کالاهای ایرانی در افغانستان این بازار مطلوب تر از گذشته شده و از این رو برگزاری نمایشگاه بسیار موفق و پر بازده میباشد. حال شهر هرات به دلیل برخورداری از امنیت نسبی بیشتر از سایر شهرهای کشور افغانستان ، مسیر کوتاه با فاصله یک ساعت از مرز ایران (دوقارون) وجود شهرک صنعتی قابل قبول ، قطب تجاری و بازرگانی بودن و نتیجتاً تمرکز بیشتر تجار و بازرگانان از اقبال بیشتری برای برگزاری نمایشگاههای تجاری برخوردار است.

    قابل ذکر است ، نمایشگاه در 4 موضوع اصلی و تخصصی برگزار می گردد.این 4 موضوع هر یک در یک فضای مجزا به شرح ذیل طراحی شده اند :

    صنعت ساختمان ،مبلمان و دکوراسیون ،زیر ساختها و صنایع وابسته ،صنایع غذایی ، داروئی ،صنایع کشاورزی و دامی  ،آرایشی و بهداشتی ،چاپ و بسته بندی و مصالح ساختمانی (سیمان،گچ،ایزوگام،قیر،لوله پروفیل و لوله پلی اتیلن  ،شیرآلات بهداشتی ،دروپنجره،کاشی وسرامیک،رنگ ساختمانی،کف پوشها ،سیم و کابل،کلید وپریز، آهن و فولادوشیشه وسنگهای ساختمانی سیستم های برودتی و گرمایشی صنایع الکترونیک  و….) لوازم خانگی (یخچال ، لباسشویی ، لوازم آشپزخانه ، ظروف چینی و شیشه ای ،فرش ماشینی و موکت  ، مبلمان ،کولر آبی و ظروف چدنی و آهنی  و ….) نفت و گاز و پتروشیمی(نفتریالروغن های معدنی و قیری ،حلالهای آبی ،روغنهای سبک و فرآورده ها،اوره ،روغن صنعتی و…)، خدمات فنی و مهندسی، آب و فاضلاب،راهسازی،پل و تونل سازی ،ماشین آلات وابسته ،صنایع خودرو سازی سنگین و سبک و تجهیزات وابسته ،لاستیک و پلاستیک ،صنایع معدنی .مواد غذایی، دارویی وتجهیزات بیمارستانی ، صنایع کشاورزی و دامی ،ماشین آلات وابسته ،چاپ وبسته بندی موادغذایی و سایر محصولات،آرایشی و بهداشتی .

    گفتنی است ، علاقه مندان برای شرکت در این نمایشگاه از اینجا می توانند وارد سایت اصلی ثبت نام شوند .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت