با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت؛

نهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران در نیم‌ور برپا می‌شود

عصر نمایشگاه- رئیس هیأت مدیره نمایشگاه سنگ از برپایی نهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران در شهر نیم‌ور محلات خبر داد.

نهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران در نیم‌ور برپا می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، حسین پورحسنی گفت: نهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران از 24 شهریورماه به مدت چهار روز در محل نمایشگاه دائمی سنگ ایران واقع در شهر نیم‌ور برگزار می‌شود.

    وی تصریح کرد: این نمایشگاه با شرکت 300 شرکت داخلی و خارجی با حضور مسؤولانی چون محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار مرکزی، نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسؤولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

    به گفته این مسؤول، این نمایشگاه در فضایی به وسعت 55 هزار متر مربع در قالب 6 سالن نمایشگاهی برگزار می‌شود.

    پورحسنی فراهم‌سازی بسترهای لازم برای توسعه صادرات سنگ، معرفی هر چه بیشتر توانمندی‌های ایران در عرصه تولید سنگ و آشنایی با آخرین فناوری تولید سنگ را از مهم‌ترین اهداف برپایی این نمایشگاه برشمرد.

    وی خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه عکس از عکس‌های قدیمی معدن‌کاران و فعالان صنعت سنگ، نمایش ادوات و ابزارآلات قدیمی صنعت معدن، ارائه غذاهای خاص که در زمان‌های گذشته توسط معدن‌کاران در معدن مصرف می‌شده است، اجرای موسیقی محلی، برگزاری تورهای بازدید از معادن منطقه، مناطق توریستی و آثار باستانی، ارائه تخفیف 20 درصدی در فروش سنگ‌های کوپ و سنگ‌های فرآوری شده موجود در نمایشگاه و نمایش بیش از 9 هزار تن انواع سنگ خام معادن مختلف کشور از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.

    رئیس هیأت مدیره نمایشگاه سنگ اضافه کرد: تاکنون فعالان اقتصادی و تجاری کشورهای ترکیه، پرتغال، چین، هند، افغانستان، ایتالیا، روسیه، برزیل و یونان برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.

    پورحسنی گفت: تاکنون از 25 هزار پیمانکار ساختمانی و همچنین شهرداران کل کشور برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده است و پیش‌بینی می‌شود با توجه به تخفیفات ارائه شده در قیمت سنگ، استقبال گسترده‌ای برای حضور در این نمایشگاه از سوی آنان صورت پذیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت