معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی چهارمحال و بختیاری

عصر نمایشگاه- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی شهریور سال جاری در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی چهارمحال و بختیاری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از راه دانا ، سیامک سلیمانی دشتکی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست بررسی برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: این نمایشگاه 23 تا 26 ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرکرد برگزار خواهد شد.

    وی افزود: در این نمایشگاه انواع دستاوردهای مربوط به صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده‌ها، آبیاری، دام، طیور، آبرسانی، شیلات، آبزیان و دامپزشکی به نمایش گذاشته می‌شود.

    سلیمانی دشتکی تصریح کرد: تاکنون 50 شرکت معتبر ملی و استانی برای شرکت در نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی چهارمحال و بختیاری اعلام آمادگی کرده‌اند.

    وی بیان داشت: زمان بازدید علاقه‌مندان از نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی چهارمحال و بختیاری از ساعت 15 تا 21 پبیش‌بینی شده است.

    معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط با برگزاری این نمایشگاه موظفند تا همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

    وی عنوان داشت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی به‌ویژه در سطح ملی و بین‌المللی نقش مهمی در معرفی محصولات و تولیدات مرتبط با حوزه کشاورزی و تسریع در دستیابی به رونق اقتصادی دارد.

    سلیمانی دشتکی یادآور شد: حضور شرکت‌های معتبر ملی در نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی چهارمحال و بختیاری می‌تواند امتیاز مطلوبی برای معرفی تولیدات حوزه‌های مختلف این بخش باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت