عضو کمیسیون عمران مجلس:

شهرآفتاب استاندارهای مکانی لازم را دارد

عصر نمایشگاه- عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: فکر نمی‌کنم منظور وزیر ایجاد نمایشگاه جدیدی بوده باشد و باید نمایشگاه های بزرگ به شهر آفتاب منتقل شود.

شهرآفتاب استاندارهای مکانی لازم را دارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از آریا ، قاسم میرزایی نیکو با بیان این مطلب افزود: با توجه به اطلاعاتی که بنده دارم نظرآقای نعمت‌زاده این است که نمایشگاه حتماً دورتر از شلوغی‌های پایتخت باشد.
    عضو کمسیون عمران مجلس ادامه داد: مناسب‌ترین مکان برای برپایی نمایشگاه‌ها شاهراه‌های ارتباطی است تا استاندارد‌های بین المللی نیز لحاظ شود و مکان شهر آفتاب این ویژگی را داشته و به صرفه و صلاح نیست که نمایشگاه در جای دیگری ایجاد گردد بلکه باید شهر آفتاب توسعه پیدا کرده و تقویت شود.
    نماینده مردم دماوند و فیروزکوه با پرداختن استاندارد‌های بین المللی نمایشگاهی اضافه کرد: نمایشگاه‌ها در دنیا نزدیک فرودگاه ها بر پا می‌شود چرا که این امر سبب تسهیل در حمل‌و‌نقل، عرضه کالا و دسترسی‌ها می‌شود.
    وی درباره اهمیت انتقال نمایشگاه‌ها به شهر آفتاب بیان کرد: کار بین‌المللی باید در مکانی بین‌المللی انجام شود و نمایشگاه‌ها نیز بُعد بین‌المللی داشته و با توجه به استقرار نمایشگاه شهر آفتاب خارج از مناطق پرتراکم از لحاظ جمعیت، اولویت با این نمایشگاه است.
    میرزایی نکویی یادآور شد: شهر آفتاب دارای فضاهای خوبی است و به نظر می‌رسد این فضایی که شهرداری تهران ایجاد کرده باید تقویت و توسعه پیدا کند  و به جای موازی کاری شهر آفتاب باید دیده شود.
    مشاور پیشین وزیر بازرگانی درمورد نحوه انتقال نمایشگاه‌ها به شهر آفتاب تاکید کرد: شهر آفتاب کاربری‌ها و فضاهای بسیاری دارد و باید نمایشگاه های بزرگ را به شهر آفتاب انتقال بدهیم تا زیر ساخت‌های مورد نیاز جهت تکمیل فضای نمایشگاهی در شهر آفتاب ایجاد شود و این اتفاق باید  به مرور صورت گیرد و رفته رفته تمام نمایشگاه ها به شهر آفتاب منتقل شود.
    به گفته وی؛ نمایشگاه‌ها باید توسط بخش خصوصی برگزار و توسط مدیریت شهری اداره شوند چرا که ارائه خدمات و امکانات به نحو بهتری صورت گرفته و رضایت خاطر مردم محقق خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت