مسئول بسیج هنرمندان استان زنجان:

نمایشگاه آثار هنری با موضوعات اسلامی در زنجان برپا می‌شود

عصر نمایشگاه- مسئول بسیج استان زنجان با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی گفت: در پایان جشنواره نمایشگاه آثار هنری با موضوعاتی مانند سبک زندگی ایرانی ، اسلامی و حجاب و عفاف برپا می‌شود.

نمایشگاه آثار هنری با موضوعات اسلامی در زنجان برپا می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، سید مهدی هاشمی در حاشیه جشنواره هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان اظهار داشت: هشتمین دوره این جشنواره امروز با حضور بیش از 50 هنرمند از شهرستانهای مختلف استان زنجان برگزار می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه این جشنواره با دستور سازمان بسیج هنرمندان کشور هر دو سال در مراکز استانها برگزار می‌شود ابراز کرد: در این جشنواره علاوه بر آشنایی هنرمندان با یکدیگر آنها می‌توانند توانایی‌های خود را در گروههای جمعی عرضه کنند.

    مسئول بسیج هنرمندان استان زنجان بیان کرد: جشنواره هنرهای تجسمی در 15 موضوع شامل سبک زندگی ایرانی- اسلامی، حقیقت و زیبایی در ساخت هنر، جهاد اقتصادی و حماسه زندگی، شبکه‌های اجتماعی، پاسداران حریم حرم، افشای جنایت‌های گروهک‌های تکفیری به ویژه داعش و کربلا میقات عاشقانه حقیقت برگزار می‌شود.

    وی وحدت اسلامی، بیداری اسلامی و مقاومت ملل، بازخوانی ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی، فرهنگ حجاب و عفاف، شادی و نشاط در حیات معنوی و اجتماعی، مذمت خصائص و زشتی بشری، جلوه‌های کار و تلاش و اسراف و مصرف زندگی را از دیگر موضوعات جشنواره عنوان کرد.

    هاشمی با اشاره به اینکه حضور شرکت‌کنندگان در این جشنواره محدودیت سنی ندارد و از همه شهرستانهای استان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند گفت: در پایان جشنواره، آثار داوری می‌شوند و به نمایش عموم درمی‌آیند.

    وی با اشاره به اهمیت عرضه آثار هنری و تجسمی و حمایت از هنرمندان خاطرنشان کرد: با درخواست هنرمندان پیش از عید نوروز نمایشگاههایی برای نمایش و فروش آثار این افراد برپا می‌شود.

    مسئول بسیج هنرمندان استان زنجان ابراز کرد: 3 هزار هنرمند زنجانی در رشته‌های موسیقی، هنرهای تجسمی، نقاشی و خطاطی، شعر و ادبیات و سایر حوزه‌ها عضو سازمان بسیج هنرمندان هستند و با توجه به اهمیت حمایت از این افراد، این سازمان درصدد شناسایی و عضوگیری از هنرمندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت