مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خبر داد

برگزاری ۶ نمایشگاه پیوند آسمانی در استان البرز

عصر نمایشگاه- مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: همزمان با هفته ازدواج، شش نمایشگاه پیوند آسمانی در مجموع شهرستان های استان البرز برگزار می شود.

برگزاری ۶ نمایشگاه پیوند آسمانی در استان البرز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، امیر غفرانی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان البرز که بعداز ظهر یکشنبه در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(ع) اظهار کرد: استان البرز از ظرفیت و توانایی بالایی در بخش ورزش برخوردار است که باید این حوزه مورد توجه خاص قرار گیرد.

    وی با بیان اینکه امید است بتوانیم در هفته ازدواج خدمات ویژه ای را در اختیار جوانان که قشر مهمی در جامعه محسوب می شوند، قرار دهیم، افزود: ورزشکاران البرزی از جمله کیمیا علیزاده عملکرد خوبی را از خود در المپیک ریو از خود به منصه ظهور گذاشتند.

    مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: در وهله نخست حضور بنده در استان البرز بنا بر توسعه و بهبود شرایط بخش ورزش بیش از گذشته مد نظر قرار داده شد، با تعامل و همدلی موجود بین کارکنان به زودی این مهم محقق می شود.

    تشریح برنامه‌های هفته ازدواج در البرز

    غفرانی با اعلام اینکه در مدت زمان طی شده تا کنون در بخش عمرانی عملکرد خوبی را از بخش ورزش شاهد بودیم و درصدد شناسایی نقاط ضعف و قوت این حوزه هستیم، تصریح کرد: باید برنامه محور حرکت کرد، در این راستا از افراد اصلح و توانمند استفاده خواهیم کرد.

    وی با اشاره به برنامه های هفته ازدواج در استان البرز، گفت: ازدواج آسان مسئله مهمی است که در نظر داریم پیرو این مهم برنامه های  ویژه ای طراحی شود.

    وی با اشاره به برگزاری شش نمایشگاه پیوند آسمانی در استان البرز، گفت: طرح تدبیر زندگی در استان البرز اجرایی می شود؛ تحقق این مهم در تدوام و صلابت بنیان خانواده کمک شایانی می کند.

    مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز برگزاری 60 کارگاه آموزشی پیش از ازدواج و اردوی یک روزه خانواده های دارای فرزند و در آستانه ازدواج را از دیگر اقدامات در دستور کار برشمرد و افزود: جشنواره غذای سالم و فیلم کوتاه البرز حیطه جوان با محوریت موضوعات ازدواج در استان برگزار خواهد شد.

    تعامل اداره کل ورزش و جوانان البرز با دانشگاه های استان

    وی با تاکید بر اینکه همایش و جشنواره ازدواج با محوریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی همچنین کارگاه آموزشی مهارت های زندگی در استان برگزار می شود، گفت: اعزام کاروان مروجین فرهنگ ازدواج آسان به شهر مقدس مشهد در این ایام انجام می شود.

    غفرانی اختصاص بخشی از خطبه های نماز جمعه به موضوع ازدواج را از دیگر برنامه های هفته جاری برشمرد و گفت: در حین ورود به استان البرز شاهد برگزاری مراسم های بزرگی نظیر بدرقه ورزشکاران المپیکی، تجلیل از ورزشکاران برتر و حضور معاونان امو جوانان کشور در این منطقه بودیم.

    وی با بیان اینکه درصدد هستیم به منظور افزایش سطح علمی ورزشکاران و هیئت های ورزشی تعامل جدی با دانشگاه ها برگزار کنیم، تصریح کرد: چهار جلسه ستاد ساماندهی و دو نشست شورای عالی ورزش از ابتدای سال جاری تا کنون در استان برگزار شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت