در اولین روز ؛

رونمایی از کتاب "واکاوی مفهوم اقتصاد مقاوتی در اندیشه صاحب نظران" در نمایشگاه کتاب البرز

عصر نمایشگاه- کتاب مریم قهرمانی صارم با عنوان «واکاوی مفهوم اقتصاد مقاومتی در اندیشه صاحب نظران» در نخستین روز از هفتمین نمایشگاه کتاب البرز توسط انتشارات شانی رونمایی شد.

رونمایی از کتاب "واکاوی مفهوم اقتصاد مقاوتی در اندیشه صاحب نظران" در نمایشگاه کتاب البرز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » ، عضو شورای اسلامی شهر کرج در حاشیه ی مراسم رونمایی کتاب خود به اهمیت موضوع کتاب اشاره کرد و گفت: هدف از نوشتن کتاب «واکاوی مفهوم اقتصاد مقاومتی در اندیشه صاحب نظران» آگاهی سازی مردم نسبت به شعار سال 1395 که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی نامگذاری شده است، بود.

    در سال های اخیر با تاکیدات مقام معظم رهبری بر مساله اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی، برای مقابله با فشارها، تحریم ها و توطئه های خارجی، وجود یک منبع علمی در خصوص تشریح ابعاد علمی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی این مفهوم غنی بیش از پیش احساس شده است. در همین راستا تجارب علمی و اجرایی خود را در سال های گذشته در این زمینه به رشته تحریر درآورده ام.

    قهرمانی در بخش دیگری از سخنانش به فرمایشات رهبر انقلاب که در ابتدای کتاب خود آن را درج کرده است، اشاره کرد و گفت: با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب: «ما باید هر کدام نقش خودمان را بشناسیم و آن را ایفاء کنیم. یکی از بخش های ما، اقتصاد است و خاصیت اقتصاد در یک چنین شرایطی، اقتصاد مقاومتی است؛ یعنی اقتصادی که همراه باشد با مقاومت در مقابل کارشکنی دشمن، خباثت دشمن؛ دشمنانی که ما داریم.»
    کتاب «واکاوی مفهوم اقتصاد مقاومتی در اندیشه صاحب نظران» توسط انتشارات شانی و در چهار دفتر با موضوعات: بیانات مقام معظم رهبری در مورد  اقتصاد مقاومتی، اقتصاد مقاومتی و انواع آن، اقتصاد مقاومتی و توسعه فرهنگی فرهنگ ایثار و شهادت و البرز در مسیر اقتصاد مقاومتی از دیدگاه مسئولان و دست اندرکاران، به چاپ رسیده است.

    این کتاب یک شنبه 14 شهریور ماه 1395 در نخستین روز از هفتمین نمایشگاه کتاب البرز با حضور مسیح اعلایی مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، مهدی ابدالی مشاور مدیر کل و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج، حجت الاسلام شمس ا... فلاح و جمع کثیری از هنردوستان و اصحاب رسانه استان البرز رونمایی شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت