معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج خبر داد

ارایه تسهیلات بانک شهر در هفتمین نمایشگاه کتاب استان البرز

عصر نمایشگاه- معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج از ارایه تسهیلات بانک شهر در هفتمین نمایشگاه کتاب استان البرز خبر داد و گفت: این بانک با حمایت و ارایه تسهیلات در این نمایشگاه، سعی بر خدمت‌رسانی گسترده به دوستداران کتاب و همکاری با شهرداری کرج دارد.

ارایه تسهیلات بانک شهر در هفتمین نمایشگاه کتاب استان البرز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، بنابر اعلام بانک شهر، معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج در حاشیه برگزاری هفتمین نمایشگاه کتاب استان البرز، با بیان اینکه این شهرداری از سهامداران عمده بانک شهر است بر ارتقای تعامل و مشارکت با این بانک در راستای توسعه عمران شهری و ارتقای سطح کیفی و کمی زندگی شهروندی تاکید کرد و گفت: این دستگاه طی سه سال گذشته موفق شده با دریافت تسهیلاتی از این بانک، 90 درصد پروژه‌های ناتمام سطح شهر را به بهره‌برداری برساند.

    فرج‌الله ایلیات افزود: بانک شهر در مدت‌زمان کوتاهی از تأسیس خود توانسته است علاوه بر رشد کمی و کیفی، در صنعت بانکداری نیز به پیشرفت‌های قابل‌توجهی دست پیدا کند و با استفاده از همه پتانسیل و ظرفیت‌های خود سهام‌داران این بانک از جمله شهرداری‌ها را به منظور ارتقای عمران شهری و افزایش رفاه و آسایش شهروندان، یاری رساند.

    ایلیات خاطرنشان کرد: شهرداری کرج با تعاملات گسترده‌ای که طی چند سال گذشته با این بانک برقرار کرده، موفق شده با استفاده از دریافت تسهیلات در زمان مقرر، مطالبات پیمانکاران را در زمینه‌های مختلف از جمله اجرای پروژه‌های عمرانی، خدمات شهری، فضای سبز، حمل‌ونقل و ترافیک، فرهنگی و اجتماعی و... پرداخت کند که این امر موجب شده پیمانکاران علی‌رغم رکود اقتصادی حاکم در کشور با شهرداری این کلان‌شهر همکاری مطلوب و مثمری را داشته باشند.

    وی خاطر نشان کرد: طی جلسات متعددی که برای افزایش تعاملات این دو دستگاه با حضور مسئولانی از شهرداری کرج و بانک شهر برگزار شد مقرر شد تا در هفتمین نمایشگاه کتاب البرز نیز این نهادهای خدماتی با همکاری متقابل برای شهروندان امکاناتی را فراهم کنند و به این وسیله شهروندان را در خرید کتاب به عنوان مهم‌ترین کالای فرهنگی یاری رسانند.

    بر این اساس، هفتمین نمایشگاه کتاب استان البرز شامل یکصد غرفه متعلق به ناشران برجسته و ممتاز کشور در محل اداره کل ارشاد اسلامی البرز واقع در خیابان مطهری برگزار می‌شود؛ این نمایشگاه با بیش از 30 غرفه نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر در فضای آزاد و سرپوشیده نمایشگاه با خدمات‌رسانی شایسته نهادهایی همچون شهرداری کرج و بانک شهر از تاریخ 14 شهریورماه سال جاری تا 20 شهریورماه سال جاری هر روز از ساعت 15 الی 22 آماده پذیرایی از شهروندان استان البرز است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت