مدیر اجرایی نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران :

۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی برای نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران اعلام آمادگی کردند

عصر نمایشگاه- مدیر اجرایی نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران گفت: ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی برای حضور در نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در شهرستان محلات اعلام آمادگی کردند.

۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی برای نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران اعلام آمادگی کردند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، محمد حلاجیان افزود: نمایشگاه بین المللی سنگ ایران از 24 تا 27 شهریور ماه در محل نمایشگاه دائمی سنگ ایران در شهر نیم محلات برگزار می شود و وزیر صنعت،معدن و تجارت در آیین افتتاح آن حضور خواهد داشت.
    وی اظهارکرد: تاکنون حضور هیات های تجاری از کشوهای ترکمنستان، افغانستان، ایتالیا، روسیه ،عمان، ارمنستان، ترکیه، هند و چین در نمایشگاه قطعی شده است.
    وی گفت: حضور شرکت های داخلی و خارجی نسبت به سال گذشته در این نمایشگاه ، 20 درصد افزایش دارد ضمن اینکه احتمال دارد به شمار شرکت ها تا برگزاری نمایشگاه افزوده شود.
    وی بیان کرد: کشورهایی چون ایتالیا، ترکیه، هند و چین در این نمایشگاه غرفه خواهند داشت.
    وی گفت: تاکنون از 25هزار پیمانکار ساختمانی و همچنین شهرداران کل کشور برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده که پیش بینی می شود با توجه به تخفیف ارائه شده در قیمت سنگ، از این نمایشگاه استقبال گسترده ای بشود.
    وی ادامه داد: یکی از مهمترین مزیت های نمایشگاه امسال صنعت سنگ نسبت به پارسال ، تخفیف برای خرید است و بر اساس مصوبه هیات مدیره نمایشگاهی، تمامی شرکت ها برای سنگ بریده و کوپ در نمایشگاه مذکور تخفیف 20 درصدی اعمال می کنند.
    حلاجیان اظهارکرد: تخفیف 20 درصدی سنگ های کوپ و فرآوری شده در نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ در این دوران رکود که صنعت سنگ ایران در بحرانی ترین شرایط اقتصادی خود به سر می برد می تواند نحرک مناسب اقتصادی در این حوزه باشد و بسترهای لازم برای رشد و توسعه و شکوفایی این صنعت را فراهم کند.
    وی ادامه داد: در روز دوم نمایشگاه ،گردهمایی بزرگ تشکل های صنعت سنگ کشور برگزار می شود.
    حلاجیان بیان کرد: برگزاری دوره های آموزشی آشنایی با کنسرسیوم های صادراتی و پانل تخصصی کنسرسیوم های تشکیل شده سنگ در قالب تبادل تجربیات و انتقال الگو های موفق از برنامه های جانبی نمایشگاه است.
    حلاجیان گفت: نهمین نمایشگاه سنگ ایران با رویکرد صادراتی و تاکید بر ایجاد کنسرسیوم های صادراتی سنگ برای حضور در بازارهای جهانی برگزار می شود و به همین منظور تخستین بار پاویون ( غرفه )کنسرسیوم صادراتی سنگ کشور با حضور ده استان برتر کشور در زمینه صنعت سنگ در نمایشگاه ایجاد شده است.
    وی خاطرنشان کرد: برای نخستین بار سمپوزیوم مجسمه سازی بین المللی همزمان با نمایشگاه سنگ ایران امسال در محلات اجرا می شود که در این سمپوزیوم ،چهار مجسمه ساز ایرانی و چهار مجسمه ساز از کشورهای اروپایی حضور دارند و اقدام به طراحی و اجرای مجسمه هایی در ابعاد یک در یک متر می کنند.
    وی بیان کرد: در راستای این برنامه در زمان برگزاری نمایشگاه سنگ ایران، شرکت کنندگان می توانند از نزدیک با مراحل کاری هنرمندان مجسمه ساز آشنا شوند.
    وی یادآورشد: نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در فضایی به وسعت 55 هزار متر مربع، در هشت سالن در 10 کیلومتری محور محلات به شهرنیم ور بعد از شهرک صنعتی شهید بابایی برگزار می شود.
    وی افزود: در این نمایشگاه غرفه هایی در زمینه های فرآوری سنگ های ساختمانی، معادن سنگ، ماشین آلات استخراج معدنی و فرآوری سنگ ساختمانی، قطعات و لوازم سنگبری، معدن و ماشین آلات و سایر صنایع وابسته به صنعت سنگ به نمایش گذاشته می شود.
    حلاجیان گفت: 9 هزار تن سنگ خام معادن کشور به منظور معرفی ظرفیت معدنی ایران در نمایشگاه سنگ ایران در محلات ارسال و در قالب سالن نمایش سنگ خام (کوپ) در معرض دید بازدید کنندگان قرار می گیرد.
    شهرستان محلات در جنوب استان مرکزی در فاصله 105 کیلومتری اراک قرار داد و به عنوان قطب تولید سنگ نمای کشور شناخته می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت