مدیرعامل نمایشگاه بین المللی اردبیل:

هشتمین نمایشگاه کامپیوتر و مخابرات در اردبیل برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیرعامل نمایشگاه بین المللی استان اردبیل گفت: هشتمین نمایشگاه کامپیوتر٬ مخابرات و سیستم‌های حفاظتی الکامپ ۱۶ شهریور ماه در اردبیل گشایش می‌یابد.

هشتمین نمایشگاه کامپیوتر و مخابرات در اردبیل برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، مریم اسماعیل نسب در جلسه هماهنگی برگزاری هشتمین نمایشگاه کامپیوتر در اردبیل اظهار داشت: هشتمین نمایشگاه کامپیوتر٬ مخابرات و سیستم‌های حفاظتی الکامپ 16 شهریور ماه در اردبیل گشایش می‌یابد و مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه معرفی ظرفیت‌های بخش کامپیوتر٬ مخابرات و سیستم‌های حفاظتی است.

    وی با اشاره به اینکه در هشتمین نمایشگاه کامپیوتر مخابرات شرکت‌ها و واحدهای تولیدی و بازرگانی از استان‌های تهران٬ آذربایجان شرقی و اردبیل شرکت خواهند کرد٬ افزود: این نمایشگاه تا 20 شهریور ماه برای بازدید علاقمندان در نمایشگاه بین‌المللی دایر خواهد بود و انتظار می‌رود استقبال مردم از نمایشگاه بسیار خوب باشد.

    مدیرعامل نمایشگاه بین المللی استان اردبیل گفت: در هشتمین نمایشگاه کامپیوتر٬ مخابرات و سیستم‌های حفاظتی محصولات سیستم‌های حفاظتی و امنیتی٬ تجهیزات مخابرات٬ لپ‌تاپ٬ نرم‌افزار وسخت‌افزار را به معرض نمایش می‌گذارند و محصولات ارائه شده در این نمایشگاه با تخفیف به خریداران ارائه می‌شود که انتظار می‌رود علاقمندان از این نمایشگاه بازدید کنند.

    اسماعیل نسب تصریح کرد: نمایشگاه بین‌المللی اردبیل از روز 16  تا 20 شهریور ماه میزبان نمایشگاه کامپیوتر است و این نمایشگاه بعداز ظهرها برای بازدید علاقمندان در محل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل دایر است که امیدواریم بتوانیم رضایت اقشار مختلف مردم در حوزه کامپیوتر٬ مخابرات و سیستم‌های حفاظتی را برآورده کنیم.

    وی بیان کرد: هفته پیش نیز نمایشگاه ماشین‌آلات کشاورزی با حضور استان‌های مختلف در نمایشگاه بین‌المللی در اردبیل برگزار شد که این نمایشگاه‌ها با استقبال پرشکوه علاقمندان٬ کشاورزان و تولید کنندگان روبرو شد و درصدد هستیم در آینده نیز نمایشگاه‌های مختلفی در اردبیل برگزار کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت