درغرفه نمایشگاه تعطیلات وگردشگری ایران در وین انجام شد

تبریک مقامات اتریشی به ایران در نمایشگاه تعطیلات و گردشگری وین

عصر نمایشگاه-در آخرین روز برگزاری نمایشگاه 'تعطیلات و گردشگری وین'، برخی مقامات اتریشی با حضور در غرفه ایران آغاز اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) را تبریک گفتند.

تبریک مقامات اتریشی به ایران در نمایشگاه تعطیلات و گردشگری وین
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، نمایشگاه تعطیلات و گردشگری در وین یکی از مهمترین نمایشگاه هایی است که سازمان نمایشگاهی اتریش آن را جزو مهمترین رویدادهای مردمی معرفی کرده است. امسال حدود 750 شرکت از 70 کشور دنیا در آن شرکت کردند و جمهوری اسلامی ایران امسال توانست با حضوری فعال تر نسبت به سالهای گذشته، مخاطبان بسیار زیادی را برای سفر به شهرهای مختلف ایران جذب کند.
    امیر مسعود دودی نیا مسئول میراث فرهنگی و ارتباطات رایزنی جمهوری اسلامی ایران در وین، در خصوص موضوع برجام که چه تاثیری در صنعت گردشگری ایران خواهد گذاشت، گفت: اجرای برجام طبیعتا بی تاثیر نخواهد بود. با توجه به این که جابجایی پول به راحتی طی روزهای آینده برای گردشگران در دسترس خواهد بود، همین امر سبب آرامش برای فردیست که می خواهد از ایران بازدید کند. اکنون نیز افرادی را در کشورهای اروپایی داریم که بر روی بلیت های بین شهری ما کار می کنند که این خود می تواند حل بخش کوچکی از مشکلاتی باشد که گردشگر با خیال آسوده تر و با برنامه ریزی از پیش صورت گرفته به ایران سفر کند.

    وی تاکید کرد: امسال با تبلیغات وسیعی که انجام دادیم، سعی کردیم آنچه که در رسانه های اتریشی به صورت منفی نشان می دهد را از زبان مردم اتریشی که از ایران بازدید کردند و از نزدیک مردم ایران را شناختند و با فرهنگ کشورمان آشنا شدند برای مردم اتریش بازگو و تصاویر منفی را حذف کنیم.

    دودی نیا افزود: با توجه به ارتباط خوبی که در حال شکل گیری است و تهدیدها نیز به مراتب نسبت به جمهوری اسلامی ایران کمتر شده، موجب جلب توجه مردم برای سفر به ایران شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت