مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خبر داد

برپایی نمایشگاه کتاب استان امسال در مصلای قم

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: با توجه به افتتاح مصلی در دهه فجر، نمایشگاه کتاب استان امسال در این محل برگزار خواهد شد که به دلیل وسعت سه برابری مصلی نسبت به مجتمع ناشران این رخداد یک پروژه عظیم فرهنگی خواهد بود.

برپایی نمایشگاه کتاب استان امسال در مصلای قم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، عباس دانشی در جلسه ستاد گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در سالن امام جواد استانداری برگزار شد گفت: جشنواره فیلم و عکس قم به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با حضور عکاسان و فیلم‌سازان برجسته استان در دهه فجر برگزار خواهد شد.

    وی ابراز کرد: با توجه به افتتاح مصلی در ایام دهه فجر، نمایشگاه بزرگ کتاب استان امسال در این محل برگزار خواهد شد و از آن‌جایی که مصلی نسبت به مجتمع ناشران سه برابر بزرگ‌تر است این رخداد یک پروژه عظیم فرهنگی خواهد بود.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به جشنواره مد و لباس اظهار کرد: برگزاری نخستین جشنواره مد و لباس که به ترویج لباس‌های ایرانی و اسلامی می‌پردازد که از جمله برنامه‌های ماست.

    وی اذعان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره بهزیستی، جمعیت هلال‌احمر، اداره اوقاف و امور خیریه، حوزه هنری، آموزش و پرورش، شهرداری، بنیاد شهید، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و تمام ارگان‌های استان در مجموع صدها برنامه فرهنگی و هنری را در دهه فجر برگزار خواهند کرد.

    دانشی با اعلام خبر انتشار کتاب مجموعه بیانات رهبر انقلاب در جمع مردم قم گفت: مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم به همت انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شد.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اضافه کرد: این کتاب شامل سخنرانی رهبر معظم انقلاب در نخستین دیدار با مردم قم تا دیدار سال 93 است و به عنوان یک مجموعه فاخر و کامل می‌تواند مورد استفاده علاقه‌مندان قرار بگیرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت