معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران خبر داد

آغاز به کار تقویم نمایشگاه های شهر آفتاب

عصر نمایشگاه- معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران با اعلام آغاز به کار تقویم نمایشگاه‌های شهر آفتاب، اظهار کرد: بعد از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و با یک وقفه چهار ماهه، نمایشگاه تخصصی صنعت چوب، ماشین آلات و تجهیزات وابسته به آن از ۱۵ تا ۱۹ شهریورماه در مجموعه شهر آفتاب برگزار شد.

آغاز به کار تقویم نمایشگاه های شهر آفتاب
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شهردار آنلاین ،قدرت گودرزی، رئیس هیات مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب گفت: نمایشگاه فوق تخصصی چوب و صنایع چوب با حضور نمایندگان 9 کشور خارجی و نمایندگانی از سراسر ایران در حالی برگزار شد.
    وی تعداد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه را 70 شرکت خواند و افزود: متراژ زیر بار در این نمایشگاه فوق تخصصی 10 هزار مترمربع بود و طی چهار روز حدود 10 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.
    معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران اعلام کرد: بررسی ها نشان می دهد کیفیت برگزاری این نمایشگاه از نگاه شرکت کنندگان بسیار بالا بوده و رضایت غرفه داران فراهم شده است چرا که قراردادهای خوبی بین غرفه داران و شرکت کنندگان منعقد شد.
    گودرزی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه بازدید کنندگان متخصص از سراسر کشور حضور داشتند، خاطر نشان کرد: هر چند از حضور بازدید کننده عمومی در هر نمایشگاهی استقبال می‌ شود اما نمایشگاه صنعت چوب به شکل تخصصی برگزار شده و حضور بازدید کننده عمومی در جامعه هدف مورد توجه نیست و به همین دلیل غرفه داران رضایت مندی بسیار خوبی داشتند که از سراسر کشور بازدید کنندگان متخصص و مسئول این عرصه در نمایشگاه حضور داشتند.
    معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران راه‌های دسترسی بازدید کنندگان به مجموعه شهر آفتاب را بسیار خوب ارزیابی و اظهار کرد: راه‌های مراسلاتی مثل مترو و وسایل حمل و نقل عمومی بسیار خوب عمل کردند و ما در ساعات بازدید تقریبا مشکلی از این جهت نداشتیم.
    رئیس هیات مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب با تاکید بر اینکه تلاش می شود تا برگزاری نمایشگاه های پیش رو با کیفیت بسیار بالا همراه باشد، گفت: مهم‌ترین اتفاقی آن بودکه بالاخره نمایشگاه شهر آفتاب به مرحله جدید بهره برداری رسید و تقویم آن آغاز به کار کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت