با همکاری حوزه هنری اردبیل ؛

نمایشگاه عکس گروهی دانشجویان دانشکده خبر اردبیل برپا می شود

عصر نمایشگاه- نمایشگاه عکس گروهی دانشجویان دانشکده خبر اردبیل با همکاری حوزه هنری اردبیل با هدف نمایش آثار خلاقانه دانشجویان از ۲۴ شهریور به مدت یک هفته در نگارخانه حوزه هنری اردبیل برپا می شود.

نمایشگاه عکس گروهی دانشجویان دانشکده خبر اردبیل برپا می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، رییس دانشکده علمی کاربردی خبر اردبیل گفت: این پنجمین نمایشگاه گروهی عکس دانشجویان دانشکده علمی کاربردی خبر اردبیل می باشد که به مدت یک هفته برای بازدید عموم دایر خواهد بود.
    وی افزود: برای بهره مندی علاقمندان رشته عکاسی از مباحث علمی و عملی نیز در طول برگزاری نمایشگاه، کارگاه های مختلفی برگزار می شود.
    رسولی با اشاره به عناوین کارگاه ها، گفت: کارگاه های مجموعه عکس، هنر معاصر با رویکرد عکاسی معاصر، مکاشفه در عکاسی، عکاسی مستند با رویکرد عکاسی خبری و خوانش عکس در طول یک هفته برپایی نمایشگاه با حضور اساتید استانی و کشوری در مجموعه حوزه هنری اردبیل برگزار می شود.
    وی افزود: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور مسئولان استانی در روز چهارشنبه، 24 شهریور از ساعت 17 در سالن همایش حوزه هنری اردبیل واقع در سه راه نیروگاه، پشت مدرسه شهید سقایی برگزار می شود.
    رییس دانشکده علمی کاربردی خبر اردبیل بیان کرد: هنر صنعت عکاسی ظرفیت های بسیار نیرومندی برای بهبود و تحول اوضاع فرهنگی، سیاسی و اقتصادی جامعه دارد.
    رسولی افزود: در دنیای امروز که عصر سرعت و ارتباطات است، یک یا چندین فرم عکس می توانند تاثیری شگرف در افکار عمومی داشته باشند که حتی دیپلماسی های پرهزینه و مقالات علمی و سخنرانی های متعدد نمی توانند داشته باشند.
    رییس دانشکده علمی کاربردی خبر اردبیل در ادامه با اشاره به اهمیت تشکل های دانشجویی به خصوص انجمن های علمی دانشجویی در دانشگاه ها، تشریح کرد: تجربه نشان داده که انجمن های علمی دانشجویی می توانند نقش مهمی در پرورش و معرفی استعدادهای علمی و هنری دانشجویان داشته باشند.
    رسولی با اشاره به موفقیت های انجمن علمی دانشجویی رشته عکاسی دانشکده خبر اردبیل در محافل ملی، بیان کرد: انجمن علمی دانشجویی رشته عکاسی دانشکده خبر اردبیل برای دومین سال پیاپی در جشنواره حرکت درون دانشگاهی توانسته در بخش های مختلف در بین مراکز علمی کاربردی مقام برتر را کسب نماید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت