در مرکز نمایشگاهی مسکو ؛

نمایشگاه بین المللی غذایی مسکو با حضور ایران گشایش یافت

عصر نمایشگاه- نمایشگاه بین المللی غذایی روسیه روز دوشنبه با حضور ۱۵۰۰ شرکت از کشورهای مختلف از جمله جمهوری اسلامی ایران در مرکز نمایشگاهی این صنعت در مسکو آغاز شد.

نمایشگاه بین المللی غذایی مسکو با حضور ایران گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، در بیست و پنجمین نمایشگاه سالانه مسکو که چهار روز ادامه دارد، 43 شرکت ایرانی در بخش های غذایی، شیلاتی و لبنیات حضور دارند.
    براساس برنامه های اعلام شده، هیات هایی از کشورهای آسیای میانه، اروپایی و آسیایی نیز افزون بر حضور در نمایشگاه، نشست های مذاکراتی را با طرف های شرکت کننده و همچنین نمایندگان شرکت های ایرانی برای مشارکت در بازرگانی، صادرات و مبادله کالا تدارک دیده اند.
    در جریان برگزاری این نمایشگاه که در سالن های متعدد مجموعه نمایشگاهی صنعت غذایی مسکو بر پا شده است، هیات هایی از سازمان توسعه و تجارت، جهاد کشاورزی و سازمان های بازرگانی ایران حضور خواهند یافت.
    در حاشیه برگزاری این نمایشگاه نیز روز چهارشنبه 93 شرکت ایرانی و روسی در بخش های غذایی و بازرگانی با هدف مشارکت در اجرای نقشه راه توسعه روابط اقتصادی دو کشور در مسکو نشست مشترک برگزار می کنند.
    فرهاد پرند رایزن بازرگانی سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: 43 شرکت ایرانی و 50شرکت روسی با همکاری سازمان توسعه و تجارت در هتل رادیسون مسکو زمینه های افزایش همکاری ها، صادرات و حوزه های تولید مشترک را بررسی می کنند.
    بخش مهمی از نقشه راه توسعه روابط تهران و روسیه که پائیز سال گذشته در نشست کمیسیون مشترک همکاری ها در مسکو امضا شد و ارزش آن بیش از 40 میلیارد دلار برآورد شده است، مربوط به افزایش صادرات مواد غذایی از ایران به روسیه و همچنین تولید مشترک بین شرکت های ایرانی و روسی می باشد که اجرای بخشی از آن تاکنون سبب شده ارزش مبادلات بازرگانی دو کشور رشد زیادی را شاهد شود.
    سال 2014 ارزش اقتصادی روابط دو کشور به حدود یک میلیارد و 700 میلیون دلار رسید که سال 2015 حدود 30 درصد رشد کرد و براساس آمارهای تازه اعلام شده در شش ماهه اول سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال 2015، حدود 69 درصد بیشتر شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت