مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس خبر داد

آغاز به کار نمایشگاه برق، آب و تأسیسات آب و فاضلاب شیراز

عصر نمایشگاه- یازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت برق، آب و تأسیسات آب و فاضلاب به همراه دومین جشنواره روشنایی و نورپردازی از امروز ۳۰ دی تا ۲ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس آغاز به کار کرد.

آغاز به کار نمایشگاه برق، آب و تأسیسات آب و فاضلاب شیراز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از برنا ، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس برپایی این نمایشگاه را فرصت مغتنمی دانست تا شرکت های فعال در این عرصه دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنایع، فعالیت ها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند.

    عبدالناصر اسکندری گفت: امروزه دیگر روشنایی منازل، معابر و محیط کار و یا جاری بودن آب سالم یکی از بدیهیات و اصول اولیه زندگی هر شهرنشینی است اما تمامی این ها به یمن زحمات بی دریغ فعالان این عرصه میسر گردیده است.

    وی افزود: اکنون که در این فضا فرصتی به منظور ایجاد تبادلات و تعاملات علمی در این زمینه فراهم شده است برخود وظیفه می دانم تا از تمامی تلاشهای متخصصین این عرصه تقدیر کنم و امیدوارم شاهد برداشتن گام های نوین و پیشرفت هر چه بیشتر این صنایع باشیم.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس همچنین تصریح کرد: یازدهمین نمایشگاه صنعت برق در سالن حافظ به مساحت 6000 مترمربع و با حضور 70 شرکت در قالب 250 غرفه و یازدهمین نمایشگاه صنعت آب، تاسیسات آب و فاضلاب در سالن های سرو و بهار در مساحتی بالغ بر 4000 متر مربع و با حضور 40 شرکت در قالب 140 غرفه از سراسر نقاط کشور اعم از شهرهای شیراز، تهران، اصفهان، ارومیه، تبریز و مشهد برگزار می گردد.

    این نمایشگاه ها از امروز در محل برگزاری نمایشگاههای بین المللی استان فارس در شهرک گلستان شیراز آغاز به کار کرده است و تا 2 بهمن ماه از ساعت 15 الی 20 پذیرای علاقه مندان و بازدیدکنندگان می باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت